روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه ای اعلام كرد

معرفی یك سایت اینترنتی و كانال فضای مجازی جعلی با عنوان دانشگاه آزاد

معرفی یك سایت اینترنتی و كانال فضای مجازی جعلی با عنوان دانشگاه آزاد

راستابلاگ: روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه ای، یك سایت اینترنتی و یك كانال تلگرامی را معرفی و اعلام نمود این سایت و كانال متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی نیست.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، در متن این اطلاعیه آمده است: به اطلاع دانشجویان و داوطلبان گرامی می رساند پایگاه اینترنتی به آدرس www.iau.onp.ac.ir و كانال تلگرامی «پذیرش دانشجو دانشگاه‌ زاد تهران» به آدرس https: //t.me/nnbbbvhvccgccgjvcxgbvcxh جعلی و برخلاف قانون است.
به اطلاع داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی می رساند كه پذیرش و ثبت نام دانشجو بوسیله كانال تلگرامی فوق غیرقانونی، جعلی و مصداق بارز كلاهبرداری شمرده می شود و دانشگاه آزاد اسلامی بوسیله مراجع ذیصلاح و پلیس فتا پیگیر این اقدام شیادانه است.
داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی خصوصاً در رشته های پزشكی توجه داشته باشند كه تمامی اقدامات ثبت نام و پذیرش دانشجو بوسیله سایت مركز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‏ گیرد.
از داوطلبان گرامی دانشگاه آزاد اسلامی درخواست می شود ضمن رعایت دقت و هوشیاری لازم، در مقابل فعالیت های سودجویانه این سایت ها و كانال ها در فضای مجازی هوشیارانه عمل كنند.
دانشگاه آزاد اسلامی بوسیله مراجع ذیصلاح و پلیس فتا پیگیر سوژه است و با خاطیان برخورد خواهد شد.



1398/04/12
18:27:38
5.0 / 5
4515
تگهای خبر: اینترنت , دانشگاه‌
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲