شكایت بازیگر معروف از صفحه 100هزارتایی اینستاگرام

شكایت بازیگر معروف از صفحه 100هزارتایی اینستاگرام

راستابلاگ: رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری ادمین فن پیج یكی ازبازیگران مطرح در اینستاگرام سینما آگاهی داد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، سرهنگ تورج كاظمی دراین باره اظهار داشت: اواخر خردادماه یكی از بازیگران مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون، با مراجعه به پلیس فتای پایتخت از نشر اكاذیب، توهین و افترا توسط یك صفحه اینستاگرامی با هویت نامشخص ابراز شكایت نمود و به ماموران اظهار داشت كه حدود یكسال است فردی ناشناس توسط صفحه ای با یكصد هزار فالوور مبادرت به با درج مطالب نامناسب مقابل وی كرده است.
وی با اشاره به اینكه رسیدگی به پرونده در اختیار كارشناسان پلیس فتا قرار گرفت، اظهار داشت: ماموران در كمترین زمان ممكن متهم پرونده را كه مردی 30 ساله بود، با اقدامات فنی در محدوده شمال تهران شناسایی و پس هماهنگی با مرجع قضایی در مخفیگاهش دستگیر كردند.
كاظمی با اشاره به انجام بازجویی از متهم اظهار داشت: متهم در تحقیقات انجام شده ضمن اعتراف به جرم خود اظهار داشت كه این اقدام را برای افزایش مخاطب در صفحه خود و همین طور به خاطر كینه ای كه از این بازیگر مطرح دارد، انجام داده است.
رئیس پلیس فتای پایتخت اضافه كرد: در همین راستا برای متهم پرونده ای تشكیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرای جرائم كامپیوتری ارجاع شد.



1398/04/08
14:01:00
5.0 / 5
4288
تگهای خبر: بازیگران , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳