با حكم رئیس جهاد دانشگاهی،

سرپرست جدید ایسپا منصوب گردید

سرپرست جدید ایسپا منصوب گردید

راستابلاگ: با حكمی از طرف دكتر طیبی، مهدی رفیعی بهابادی بعنوان سرپرست مركز افكارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی منصوب گردید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، دكتر سید حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی در حكمی مهدی رفیعی بهابادی را بعنوان سرپرست مركز افكارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به این نهاد منصوب نمود.
هم چنین در نامه ای جداگانه از تلاش های شایسته و خدمات محمد آقاسی در طول دوره ریاست این مركز قدردانی گردید.
مهدی رفیعی بهابادی قبل از این در سمت معاونت پژوهشی مركز افكارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) فعالیت داشت.
مركز افكارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، یكی از مراكز وابسته به جهاد دانشگاهی است كه از سال ۱۳۸۰ فعالیت خودرا آغاز نموده است. این مركز در امتداد توسعه علمی و تحقیقاتی كشور، رفع نیازهای سازمان ها و نهادهای تصمیم گیر، لزوم توجه به افكار عمومی و ضرورت بهره گیری از مشاركت و دیدگاه های شهروندان در بهبود و توسعه ی امور كشور در عرصه های مختلف تأسیس شد.
بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، ثمره فعالیت جهادگران دانشگاهی در مركز افكارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، اجرای بیشتر از ۲۵۰۰ طرح نظرسنجی در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در سطوح مختلف محلی، منطقه ای و ملی است. تابحال طیف وسیعی از نهادها و سازمان های تصمیم ساز در بخش دولتی و شركت های خصوصی از نتایج این بررسی ها بهره مند شده اند.




منبع:

1398/03/27
18:04:09
5.0 / 5
4589
تگهای خبر: خدمات , دانشگاه‌ , شركت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳