یادمان شهدای گمنام یاسوج آب ندارد

یادمان شهدای گمنام یاسوج آب ندارد

راستابلاگ: مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس كهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: متأسفانه بیشتر از یك سال است كه یادمان شهدای گمنام یاسوج آب ندارد.


به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه كهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس كهگیلویه و بویراحمد بامداد امروز در جمع خبرنگاران اضافه كرد: یادمان شهدای گمنام یاسوج واقع در تپه نورالشهدای این شهر یكی از مهم ترین مكان های گردشگری مذهبی شهر یاسوج شمرده می شود كه روزانه زائران و گردشگران خیلی از این یادمان بازدید می كنند.
وی با اشاره به اینكه هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این مكان آرمیده است، اظهار نمود: متأسفانه بیشتر از یك سال است كه این یادمان آب ندارد.
آسمند اظهار داشت: تابحال چندین جلسه برای حل مشكل قطعی آب این یادمان برگزار شده و مسئولان آب و فاضلاب شهری یاسوج و استان برای رفع این مشكل متعهد شده اند اما تابحال اقدامی انجام نداده اند.
وی افزود: با عنایت به اینكه این یادمان در روزهای مختلف سال، میزبان علاقه مندان به فرهنگ ایثار و شهادت است و بیشتر برنامه های فرهنگی و معنوی مركز استان از قبیل زیارت عاشورا، دعای ندبه و پیاده روی خانواده در این مكان برگزار می گردد از مسئولان آب و فاضلاب شهری می خواهیم هر چه سریع تر برای حل مشكل آب این مكان مقدس چاره ای بیندیشند.





منبع:

1398/03/23
18:48:33
5.0 / 5
5214
تگهای خبر: فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲