شروع ناامیدكننده مردان ایكس در گیشه آمریكا

شروع ناامیدكننده مردان ایكس در گیشه آمریكا

به گزارش راستابلاگ فیلم «دارك فینیكس» جدیدترین فیلم از مجموعه «مردان ایكس» با فروش ۳۳ میلیون دلاری، ركورد كمترین فروش آغازین این سری فیلم اكشن در آمریكا را به نام خود ثبت نمود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ورایتی، این فیلم به نویسندگی و كارگردانی «سیمون كینبرگ» كه بر مبنای شخصیت های مجموعه كتاب های مصور كمپانی مارول ساخته شده و دوازدهمین قسمت در دنیای سینمایی «مردان ایكس» است علیرغم فروش بسیار ناامیدكننده در سینماهای آمریكا، در گیشه بین الملل نمایش بهتری داشت و ۱۰۷ میلیون دلار در ۵۳ كشور فروخت.
«دارك فینیكس» با احتساب فروش ۳۳ میلیون دلاری در آمریكا و ۱۰۷ میلیون دلاری گیشه بین الملل، مجموع فروش جهانی خویش را در اولین هفته اكران به ۱۴۰ میلیون دلار رسید. این فیلم كه با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده ظاهراً در ادامه اكران باید بیشتر بر روی گیشه بین المللی حساب باز كند.
این فیلم كه دنباله ای بر فیلم «مردان ایكس: آپوكالیپس» به حساب می آید و با بازی «جیمز مك آووی»، «مایكل فاسبندر»، «جنیفر لارنس»، «نیكلاس هولت»، و «جسیكا چستین» همراه می باشد بهترین فروش آغازین را با ۴۵.۶ میلیون دلار در چین رقم زد و بعد از آن كره جنوبی با ۵.۷ میلیون دلار، مكزیك با ۵ میلیون دلار و بریتانیا با ۴.۹ میلیون دلار بالاترین فروش را داشتند.
انیمیشن «زندگی مخفیانه حیوانات خانگی ۲» كه دنباله ای بر قسمت اول این انیمیشن در سال ۲۰۱۶ است هم این هفته ۱۶ میلیون دلار از محل سینماهای ۳۰ كشور فروخت تا مجموع فروش جهانی خویش را تا به امروز به ۹۷ میلیون دلار ارتقا دهد.
قسمت نخست انیمیشن «زندگی مخفیانه حیوانات خانگی» در نهایت به فروش ۸۷۵ میلیون دلاری در گیشه جهانی دست یافت.
فیلم جدید «علاء الدین» كمپانی دیزنی كه بر مبنای انیمیشن معروف و كلاسیك آن ساخته شده هم این هفته ۶۷.۶ میلیون دلار در ۵۵ كشور فروخت تا فروش خارجی اش را به ۳۷۲.۵ میلیون دلار برساند. فروش جهانی این فیلم الان رقمی بالغ بر ۶۰۰ میلیون دلار است.



1398/03/20
11:45:52
5.0 / 5
5053
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳