مهلت ارسال آثار به مسابقه عكاسی روایت گل و دل تمدید گردید

مهلت ارسال آثار به مسابقه عكاسی روایت گل و دل تمدید گردید

راستابلاگ: دبیر اجرایی مسابقه عكاسی «روایت گِل و دل» از تمدید مهلت فراخوان ارسال آثار به این مسابقه عكاسی آگاهی داد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبكه های اجتماعی، دبیر اجرایی مسابقه عكاسی «روایت گِل و دل» در مورد مهلت ارسال آثار به این مسابقه اظهار داشت: تابحال بیشتر از ۸۰۰ فریم عكس در هشت محور اصلی این مسابقه به دبیرخانه آن رسیده است و شاهد استقبال عكاسان، گروه های امدادی جهادی و مردم هستیم. بر همین اساس، مهلت ارسال آثار به مدت سه روز تمدید گردید و علاقه مندان تا ساعت ۲۴ روز ۲۳ خرداد ماه می توانند آثار خودرا به دبیرخانه این جشنواره ارسال كنند. این فراخوان دیگر قابل تمدید نخواهد بود.
اسماعیلی افزود: با عنایت به تمدید مهلت ارسال آثار، انتظار می رود كه علاقه مندان، آثار خودرا با محورهای «سازمان های امدادرسانی» و «احساسات و عواطف» ارسال نمایند. علاوه بر این از همه گروه های جهادی روحانیون كه سهم بسیار زیادی در كمك به مردم سیل زده داشتند، درخواست می شود تا آثار خودرا در دو محور فوق به این مسابقه عكاسی ارسال نمایند.
دبیر اجرایی مسابقه عكاسی روایت گل و دل همین طور از مشاركت بانك شهر در برگزاری مراسم اختتامیه این مسابقه آگاهی داد.
مسابقه عكاسی «روایت گِل و دل» همراه با جوایز در چارچوب قرارگاه فرهنگی پشتیبانی از سیل زدگان و با هدف به تصویر كشیدن مسئولیت اجتماعی و همدلی مردم و مسئولین در مواجهه با خسارت های سیلی كه نوروز امسال دامن گیر برخی مناطق كشور عزیزمان شد، برگزار می گردد.




منبع:

1398/03/18
14:15:31
5.0 / 5
5644
تگهای خبر: جشنواره , فرهنگ , مراسم , مسابقه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲