محمدحسین قاسمی:

از ساخت ریگی۲ بی اطلاعم

از ساخت ریگی۲ بی اطلاعم

به گزارش راستابلاگ تهیه كننده فیلم «شبی كه ماه كامل شد» در واكنش به صحبت های رئیس سازمان سینمایی در خصوص ساخت فیلم «ریگی2» بیان كرد: از تولید فیلمی با عنوان «ریگی 2» بی اطلاعم و فیلم «شبی كه ماه كامل شد» در بخش خصوصی تولید شده و هیچ نهاد و سازمانی در ساخت آن نقش نداشت.


به گزارش راستابلاگ به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «شبی كه ماه كامل شد» پیرو صحبت های حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی در كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص اینكه سازمان سینمایی می خواهد فیلم «ریگی ۲» را در ادامه فیلم «شبی كه ماه كامل شد» با مضمون عملیات دستگیری ریگی بسازد، محمد حسین قاسمی تهیه كننده فیلم سینمایی «شبی كه ماه كامل شد» اظهار داشت: با عنایت به پیگیری اهالی محترم رسانه در ارتباط با تولید فیلم «ریگی ۲» باید عرض كنم كه در ارتباط با تولید اثری به نام «ریگی ۲» بی اطلاعم و فیلم «شبی كه ماه كامل شد» به طور صددرصد در بخش خصوصی سرمایه گذاری و تولید شده و هیچ نهاد و سازمانی در ساخته شدن این فیلم نقش نداشت.
او افزود: «ریگی» نام یك طایفه بزرگ در سیستان و بلوچستان است و همه تلاش ما هنگام ساخت فیلم «شبی كه ماه كامل شد» این بود كه طایفه بزرگ و اصیل ریگی و مردم بلوچ را از گروه های افراطی جدا نماییم تا تندروی و افراطی گری به این طایفه بزرگ نسبت داده نشود. اما متأسفانه بار دیگر نام یك طایفه به خطا با افراطی گری عنوان شد. همه ما آگاه هستیم در جهانی كه سخن از نفی افراطی گری است، قرار نیست با حرف های كم و زیاد زمینه اختلاف و تفرقه افكنی را ایجاد نماییم.
این تهیه كننده همین طور اضافه كرد: بدیهی است كه هیچ گاه ما ایرانی ها جنگ طلب نبودیم و ملت ما تفكر تفرقه، ترور و افراطی گری را در طول تاریخ نفی كرده است و فیلم «شبی كه ماه كامل شد» هم اهتمام كرده صدایی جهانی در امتداد نفی خشونت داشته باشد و پیام فیلم هم در همین راستا صورت گرفته و هدف این بوده كه ندای صلح، آرامش و عشق به زندگی را در دنیایی بدون خشونت سر دهد. درانتها گفتنی است با عنایت به اینكه فیلم «شبی كه ماه كامل شد» بزودی اكران خواهد شد مخاطبان سینما می توانند قضاوت نهایی و درست خودرا درباره این فیلم بدون واسطه داشته باشند.
به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا آخرین ساخته نرگس آبیار به تهیه كنندگی محمدحسین قاسمی در سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی گردید و سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن و مرد، بهترین نقش مكمل زن، بهترین چهره پردازی، بهترین كارگردانی و بهترین فیلم را از آن خود كرد.
در این فیلم سینمایی كه مقرر است از ۱۵ خردادماه و همزمان با عید سعید فطر در سینماهای كشور اكران شود، الناز شاكردوست، هوتن شكیبا و فرشته صدرعرفایی، فرید سجادی حسینی، امین میری، بانیپال شومون، آرمین رحیمیان و شبنم مقدمی ایفای نقش می كنند.



1398/02/26
15:38:39
5.0 / 5
4787
تگهای خبر: اكران , جشنواره , رونمایی , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳