كارگردان سامورایی در برلین به رادیو می رود

كارگردان سامورایی در برلین به رادیو می رود

راستابلاگ: فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» به كارگردانی مهدی نادری، همزمان با شروع ماه رمضان بر روی پرده سینماها به نمایش درآمد، رادیو تهران امشب (۲۲ اردیبهشت) از این كارگردان دعوت به عمل آورده است.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، اسماعیل باستانی تهیه كننده ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مضمون برنامه «نقطه سرشب» در شب های یكشنبه درباره سینماست، در این برنامه با كارگردانان، تهیه كننده ها و بازیگران فیلم های درحال اكران سینما گفت و گو می شود.
وی ادامه داد: برنامه نقطه سر شب امشب ۲۲ اردیبهشت، میزبان مهدی نادری كارگردان فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» است، این اثر از ۱۸ اردیبهشت بر روی پرده سینماها به نمایش درآمده است.
این فیلم سینمایی در ژانر كمدی اجتماعی در ایران و آلمان ساخته شده است و بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، امیرمهدی ژوله، میرطاهر مظلومی، هومن حاجی عبداللهی، میترا حجار، گوهر خیراندیش، نادر مشایخی و سامان صفاری در آن ایفای نقش كرده اند.
مهدی نادری (متولد ۱۳۵۲) از نجف آباد، فیلم نامه نویس و كارگردانی كه از سال ۸۸ كار خودرا آغاز نموده است، نادری ساخت فیلمی چون «بدرود بغداد» و «افسانه شكارچیان گرگ» را در كارنامه سینمایی اش دارد و پس از سال ها فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» را ساخته است.
برنامه «نقطه سر شب» ساعت ۲۲ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز با گویندگی وحید رونقی و با حضور محمدرضا مقدسیان كارشناس و منتقد از رادیو تهران پخش می شود.




منبع:

1398/02/22
13:53:06
5.0 / 5
4736
تگهای خبر: اكران , بازیگران , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴