رییس دانشگاه خبر داد

آغاز ساخت خوابگاه ۳۵۰ نفری دانشگاه علم و صنعت

آغاز ساخت خوابگاه ۳۵۰ نفری دانشگاه علم و صنعت

راستابلاگ: رئیس دانشگاه علم و صنعت از آغاز پروژه ساخت خوابگاه ۳۵۰ نفری پسرانه در محوطه دانشگاه و بهره برداری آن تا دو سال آینده آگاهی داد.


دكتر جبار علی ذاكری در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به ظرفیت پذیرش دانشجویان خوابگاهی در دانشگاه‌ لم و صنعت اشاره نمود و اظهار داشت: با عنایت به اینكه پذیرش قسمتی از دانشجویان امسال مازاد بر پیش بینی های انجام شده در دانشگاه صورت گرفت بدین سبب با مشكلاتی در حوزه تأمین خوابگاه های دانشجویان دختر مواجه شدیم كه این مشكل باز با اختصاص خوابگاهی در نزدیكی دانشگاه رفع شد.
ایشان سپس اشاره كرد: با عنایت به برنامه ریزی ها و سیاست گذاری های صورت گرفته وضعیت اسكان دانشجویان دختر امسال و همین طور سال آینده بهبود خواهد یافت و این امر نقطه عطفی در وضعیت خوابگاه های دانشگاه علم و صنعت خصوصاً در حوزه دانشجویان دختر است.
رئیس دانشگاه علم و صنعت تجهیز خوابگاه های این دانشگاه به امكانات ورزشی را یكی از مهمترین اولویت های این دانشگاه امسال دانست و اظهار داشت: در این زمینه سالن های ورزشی خوابگاه ها تجهیز شده اند و این امكانات برای سال جاری در خوابگاه های دانشگاه علم و صنعت توسعه خواهد یافت.
وی با اشاره به اینكه هیچ خوابگاه رتبه پایین در خوابگاه دختران نداریم، اظهار داشت: تمامی خوابگاه های دختران این دانشگاه در رتبه یك و دو قرار دارند و برای بخش پسران باز خوابگاه های ما در رتبه ۱، ۲ و ۳ قرار دارند. بدین سبب خوابگاه هایی با رتبه های ۴ و ۵ در این دانشگاه نخواهیم داشت.
دكتر ذاكری از دریافت مجوز برای راه اندازی یك خوابگاه جدید در دانشگاه علم و صنعت برای سال جاری آگاهی داد و اظهار داشت: این خوابگاه پسرانه با ظرفیت ۳۵۰ نفر دانشجو در داخل دانشگاه و در حدود ۴۲۵۰ متر راه اندازی و كمبود ظرفیت خوابگاه هی در دانشگاه را پوشش خواهد داد. بدین سبب اعتبارات نقدینگی ساخت این خوابگاه موجود است و با همكاری بانك ها طی دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.




منبع:

1398/02/19
11:58:06
5.0 / 5
4532
تگهای خبر: دانشگاه‌
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲