تاكید بر بازتاب مطلوب كنگره ۳۰۰۰ شهید استان قزوین

تاكید بر بازتاب مطلوب كنگره ۳۰۰۰ شهید استان قزوین

راستابلاگ: نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر (عج) استان قزوین با اشاره به كنگره ۳۰۰۰ شهید استان قزوین تاكید كرد: باید تلاش نماییم این كنگره بازتاب جهانی داشته باشد كه برای این امر نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت ها در كنار همدلی و وحدت اقشار مختلف مردم و مسئولان هستیم.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، نشست مشترك رسانه های استان و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با محوریت برگزاری كنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان قزوین بامداد امروز با حضور مسئولان استان، مسئولان روابط عمومی و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار گردید.

حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر (عج) استان قزوین در این مراسم بابیان اینكه در دوران دفاع مقدس باوجود قلیل بودن توانستیم بر دشمن كثیر پیروز شویم، اظهار نمود: خداوند متعال ضامن حق است و در طول تاریخ همواره نشانه هایی بر این امر وجود داشته است كه ازجمله آن می توان به قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا اشاره نمود.

وی ادامه داد: امروز دشمن در تلاش است با جنگ اقتصادی، روانی و سیاسی راه هایی برای مقابله با انقلاب اسلامی تولید كند اما ما مغلوب آن ها نمی شویم چراكه در فرهنگ تشیع مرگ به معنای نابودی نیست بلكه آغاز زندگی است.

حجت الاسلام معبودی اظهار نمود: در فرهنگ جهاد و شهادت همواره بر عدم عقب نشینی از آرمان ها و پایداری بر اصول، عدم ذلت پذیری و حركت در راه روشن و با سعادت حق تاكید می گردد.

این مسئول بابیان اینكه در امتحانات پیش روی باید هراسی به خود راه نداد، ابراز كرد: به قول كارشناسان ۲۰ درصد مشكلات موجود اقتصادی در كشور مربوط به فشارهای خارجی و تحریم های امریكاست و ۸۰ درصد دیگر ناشی از عملكرد مسئولان داخلی است كه این مورد نشان داده است ما آن گونه كه باید در مقابل مشكلات خوب عمل نكرده ایم.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر (عج) استان قزوین تاكید كرد: در فرهنگ جهاد و شهادت باید تلاش نماییم در برابر سختی ها كم نیاورده و لبیك گوی ولی زمان باشیم و با حفظ آمادگی همه جانبه در ابعاد مختلف نظامی، اقتصادی، فرهنگی، و سیاسی در جهت این فرهنگ باارزش حركت نماییم.

وی جمهوری اسلامی را یكی از بزرگ ترین نعمات الهی برشمرد و تصریح كرد: اگر خواستار امنیت، عزت، استقلال و هویت در كشور و جهان هستیم باید زیر سایه نظام جمهوری اسلامی حركت نماییم و از سیاست های نفاق گونه و تحت تأثیر لیبرال ها حذر داشته باشیم.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به كنگره ۳۰۰۰ شهید استان قزوین تاكید كرد: باید تلاش نماییم این كنگره بازتاب جهانی داشته باشد كه برای این امر نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت ها در كنار همدلی و وحدت اقشار مختلف مردم و مسئولان هستیم.



1397/07/23
15:26:36
5.0 / 5
4555
تگهای خبر: فرهنگ , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵