دو مستركلاس ویژه در بنیاد رودكی، كنسرت برای گروه های برگزیده

دو مستركلاس ویژه در بنیاد رودكی، كنسرت برای گروه های برگزیده

راستابلاگ: مركز آموزش هنری بنیاد رودكی دو مستركلاس موسیقی را توسط نصیر حیدریان برگزار می نماید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، مستر كلاس آنسامبل سازهای بادی (چوبی و برنجی) برای نوازندگان اركسترهای ملی و سمفونیك، هنرجویان هنرستان ها، دانشگاه ها و آموزشگاه های آزاد در نظر گرفته شده است. كلیه شركت كنندگان از ۳۰ درصد تخفیف و دانشجویان و هنرجویان هنرستان های موسیقی از ۵۰ درصد تخفیف ویژه بهره مند خواهند شد.
درانتها این دوره، برای گروه های برگزیده كنسرتی در تالار رودكی برنامه ریزی شده است.
بنیاد رودكی همین طور اعلام نموده مستر كلاس رهبری اركستر (تكنیك و اصول رهبری اركستر) را باز برگزار خواهدنمود. سمفونی شماره ۳ مندلسون برای رپرتوار این دوره در نظر گرفته شده است. شركت كنندگان می توانند در تمرینات اركستر سمفونیك به رهبری نصیر حیدریان حضور یابند. همین طور سایر علاقمندان می توانند به صورت غیر فعال در این مستر كلاس شركت نمایند.
شركت كنندگان در این دوره ها گواهی اختتام دوره از بنیاد رودكی را دریافت خواهند كرد.
متقاضیان می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر به سایت مركز آموزش بنیاد رودكی به نشانی www.bramoozesh.ir، اینستاگرام این مركز به نشانی roudaki-education مراجعه نموده و یا برای مشاوره و ثبت نام با شماره های ۶۱ و ۹-۶۶۷۴۳۳۵۸، ۰۹۱۲۵۷۸۹۹۵۷ تماس حاصل كنند.
نصیر حیدریان ساز ترومبون را در هنرستان موسیقی فرا گرفت و سپس در وین اتریش به تحصیل رهبری اركستر و اپرا پرداخت. وی رهبری اركسترهای آندره زایته، سازهای بادی دانشگاه گراتس، اپرای شهر گراتس، اركستر سمفونیك تهران، اركستر سمفونیك جوانان ونزوئلا، اركستر سمفونیك بازل، اركستر سمفونیك جوانان جهان، و رهبری اركستر چند اپرا در شهرهای بازل، زوریخ، بن، مونیخ و بارسلون، تالار بتهوون و اركستر مجلسی مونیخ را در كارنامه كاری خود دارد.



1398/02/04
14:11:52
5.0 / 5
4671
تگهای خبر: دانشگاه‌ , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴