مدیر حراست توزیع برق فارس اعلام كرد:

کشف 350 ماینر طی سال قبل در فارس

کشف 350 ماینر طی سال قبل در فارس

به گزارش راستابلاگ، فارس مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام نمود که با همکاری خوب دستگاههای قضایی، اطلاعاتی و انتظامی، سال قبل ۳۵۰ دستگاه ماینر(استخراج کننده رمزارز)، غیر مجاز در فارس کشف شده است.


ابوذر الوار چهارشنبه سوم خرداد به خبرنگاران اظهار داشت: سال قبل در محدوده تحت مدیریت شرکت توزیع برق فارس، با همکاری عوامل انتظامی ۱۸ سارق شبکه برق دستگیر و به دست قانون سپرده شدند.
الوار با یادآوری این که از این سارقان ۲ میلیاردریال اموال مسروقه کشف شد، ادعا نمود که طی چند سال گذشته با تمهیدات انجام شده و بهره گیری از نظرات تخصصی کارشناسی، میزان سرقت از اماکن و تاسیسات کاسته شده است.
این مقام مسئول در شرکت توزیع نیروی برق فارس همینطور اظهار داشت: در رتبه بندی شرکت توانیر، این شرکت در پایین ترین رده در زمینه سرقت تجهیزات قرار گرفته است.
الوار، بر ضرورت حفظ و حراست از اموال بیت المال تاکید و افزود: از آنجائیکه حتی یک فقره سرقت هم، تضییع حقوق عامه مردم را به دنبال دارد، دفتر حراست و امور محرمانه شرکت، با همت و تلاش پرسنل خودپیشگیری از سرقت را به جد در دستورکار خود قرار داده است.
او تصریح کرد: طی سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۵۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز توسط شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با تلاش پرسنل شرکت وهمکاری مراجع قضایی و انتظامی در نقاط مختلف کشف و ضبط شد.
مدیر دفتر حراست و امور محرمانه توزیع برق فارس، ضمن اشاره به این که کوشش برای شناسایی و کشف دستگاههای استخراج رمز ارز غیرمجاز در فارس با جدیت ادامه دارد، اضافه کرد: عرضه گزارش های مردمی از مراکز استخراج رمز ارز غیر مجاز علاوه بر کاهش مصرف برق، پاداش هایی را هم برای آنان در بردارد.
الواریادآور شد: شهروندان می توانند از راه ستادهای خبری وزارت اطلاعات یا اطلاعات سپاه و همینطور با ارسال پیامک به شماره های ۳۰۰۰۲۹۰۱۵۷ و ۰۹۹۱۶۶۷۲۴۸۳ دفتر حراست شرکت توزیع برق فارس گزارش های خود پیرامون سوءاستفاده از شبکه برق را اعلام کنند.
این مقام مسئول با یادآوری این که برنامه برق من هم امکان ارسال گزارش توسط شهروندان را فراهم نموده است، اظهار داشت: شهروندان می توانند با معرفی استخراج کنندگان غیر قانونی رمز ارز، از پاداشی تا سقف ۲۰ میلیون تومان، بهره مند شوند.




منبع:

1402/03/03
14:44:53
5.0 / 5
343
تگهای خبر: تخصصی , دستگاه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳