خان محمدی مطرح كرد؛

حساسیت ویژه مقطع ابتدایی

حساسیت ویژه مقطع ابتدایی

به گزارش راستابلاگ، معاون وزیر آموزش وپرورش ضمن اشاره به ضرورت برگزاری باشکوه جشن تکلیف دختران اظهار داشت: اگر جشن تکلیف درست طراحی می شد ما شاهد موضوعات امروز نبودیم.


به گزارش راستابلاگ به نقل از مهر، حمیدرضا خان محمدی با اعلان اینکه بی توجهی به آموزش وپرورش سبب شده ما به شرایط خوبی نرسیم، اظهار داشت: مقطع دبستان از همه مقاطع حساس تر است. خان محمدی در گردهمایی کارگروه کوثر سراسر کشور، اظهار داشت: مقطع دبستان از همه مقاطع حساس تر است و در این شش سال حیاتی باید مربیانی که خود سواد عاطفی بالایی دارند دانش آموزان را خصوصاً از جهت عاطفی حمایت کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباب اهمیت جایگاه معلمان و مربیان، درباره ی لزوم اهتمام به برگزاری با شکوه جشن تکلیف دختران توضیح داد: این که چقدر ما برای برگزاری این مراسم که دختران از کلاس سوم به چهارم می روند آمادگی داریم و برنامه ریزی می نماییم و در نهایت جشن تکلیفی می گیریم، مهمست.

خان محمدی افزود: ما کوشیدیم همه کارها را شکلی انجام دهیم. به نظر من باید در امتداد جشن تکلیف یک فرآیندی در یک مدرسه ایجاد شود چونکه اگر جشن تکلیف درست طراحی می شد ما شاهد موضوعات امروز نبودیم.


منبع:

1402/02/31
01:17:30
5.0 / 5
300
تگهای خبر: مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵