اعطای گواهینامه سیستم مدیریت به آزمایشگاه پژوهشگاه اقیانوس شناسی

اعطای گواهینامه سیستم مدیریت به آزمایشگاه پژوهشگاه اقیانوس شناسی

راستابلاگ: آزمایشگاه مركزی پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی گواهینامه سیستم مدیریت كیفیت را از مركز ملی تایید صلاحیت ایران دریافت كرد.



به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، با بررسی های انجام شده آزمایشگاه مركزی پژوهشگاه شامل آزمایشگاه های شیمی، زمین شناسی و زیست شناسی دریا پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت كیفیت آزمایشگاه مطابق با الزامات استاندارد ISO/IEC17025 از مركز ملی تایید صلاحیت ایران شد.

استاندارد‎ ISO/IEC17025 ‎شامل كلیه الزاماتی است كه آزمایشگاه های آزمون و كالیبراسیون باید آنها را برآورده كنند تا بتوانند به اثبات برسانند كه یك سیستم كیفیت ‏را به كار گرفته و از نظر فنی صلاحیت داشته و قادر به فراهم آوردن نتایج معتبر بر مبنای استانداردهای ملی یا بین المللی است.

تضمین كیفیت نتایج آزمون، برخورداری از پرسنل دارای صلاحیت فنی و آموزشی، متناسب بودن روش ها با ‏نیازمندی های مشتری و تسهیل در عرضه خدمات، برخورداری از اعتبار لازم در تبادل اطلاعات فنی و تجارب بین ‏آزمایشگاه های همكار و دارا بودن یك سیستم مدیریت، هماهنگی و انسجام آزمون مورد استفاده در آزمایشگاه از اهم دستاوردهای حاصل از اجرای این گواهینامه ‏به شمار می رود.‏




1397/07/22
19:50:37
0.0 / 5
4830
تگهای خبر: بین المللی , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳