ولید بن طلال بزرگترین خانه سینمای خاورمیانه را در عربستان افتتاح نمود

ولید بن طلال بزرگترین خانه سینمای خاورمیانه را در عربستان افتتاح نمود

به گزارش راستابلاگ شاهزاده سعودی در مركز برج عربستان در ریاض بزرگترین خانه سینمای خاورمیانه را افتتاح نمود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، به نقل از كانال روتانا، خانه سینمای مذكور توسط كمپانی كینگدم هلدینگ عربستان تحت مدیریت ولید بن طلال، شاهزاده میلیاردر سعودی و شركت "VOX Cinema" ساخته شد. شركت VOX شامل مجموعه خانه های سینمای فعال در خاورمیانه است و مجموعه ماجد الفطیم را در اختیار دارد كه مقرش در امارات است.
بن طلال در پیامی توئیتری نوشت: به نمایندگی از اداره كل سرگرمی به ریاست تركی آل الشیخ، سیاست فضای باز و منسجم پادشاه و ولیعهد عربستان همزمان با ورود به قرن ۲۱ را به رهبری، دولت و مردم عربستان تبریك می گویم كه یكی از ثمرات آن افتتاح بزرگترین خانه سینما در خاورمیانه در مركز برج این كشور در ریاض است.
وی در گفتگو با كانال مذكور هم اظهار داشت: ما از ائتلاف استراتژیكی كه میان گروه كمپانی كینگدم عربستان و مجموعه كمپانی الفطیم امارات شروع شده، خوشوقت هستیم، افتتاح خانه سینما افتخاری بزرگ است.
بن طلال افزود، بدون شك توسعه سینما زیر نظر ولیعهد عربستان در این كشور فرایند بسیار مهمی است.
ولیعهد عربستان در سال ۲۰۱۶ طرح تحول اقتصادی "چشم انداز ۲۰۳۰" با هدف توسعه اقتصاد عربستان و آخر دادن به اقتصاد تك قطبی و تكیه بر درآمدهای نفتی را كلید زد كه سرگرمی و تفریح یكی از اركان اصلی این طرح است.
این در شرایطی است كه ولید بن طلال ۲۰۱۷ در جهت كمپین ضد فساد ولیعهد سعودی به همراه ده ها شاهزاده دیگر بازداشت شده بود و نهایتا با یك توافق و تسویه حساب مالی با ولیعهد سعودی و تعهداتی آزاد شد.



1398/01/27
16:54:41
5.0 / 5
4959
تگهای خبر: سرگرمی , سینما , شركت , گفتگو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳