رئیس سازمان آتش نشانی سمنان:

آتش نشانی سمنان 64 عملیات امداد رسانی انجام داد

آتش نشانی سمنان 64 عملیات امداد رسانی انجام داد

به گزارش راستابلاگ، رییس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان این که نیروهای امداد و نجات طی نوروز سال جاری در 64 عملیات حضور داشته است، اظهار داشت: بیشترین امدادرسانی حوادث آسانسور و اطفای حریق بوده است.



رضا رهایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این که نیروهای امداد و نجات سازمان آتش نشانی سمنان از شروع نوروز لغایت ۲۰ فروردین ماه سال جاری در ۶۴ عملیات حضور داشته است، اظهار داشت: خوشبختانه در این امداد رسانی ها فوتی گزارش نشده است.
وی ضمن بیان این که هیچ شهروندی نیز گرفتار مصدومیت و مجروحیت جدی نشده است، اضافه کرد: تنها مورد جدی جراحت به امداد رسانی کودکی که در چاه سقوط کرد بر می گردد که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.
رئیس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان این که در بین حوادث رخ داده طی بازه مذکور، گیر افتادن افراد در محیط در بسته بیشترین عملیات را به خود مختص کرده است، اظهار داشت: ۲۱ حادثه توقف آسانسور بین طبقات و نجات افراد محبوس بوده است.
رهایی ضمن بیان این که ۲۱ مورد نیز اطفای حریق انجام شده است، اشاره کرد: این حریق ها در غالب ضایعات، باکس زباله، فضای سبز و منازل مسکونی بوده است.
وی ضمن بیان این که آتش نشانی سمنان به مواردی نظیر نشست زمین، واژگونی یا تصادف خودرو ها نیز امداد رسانی کرده است، اضافه کرد: گیر کردن حلقه در انگشت و برش آن در ایستگاه ها و اورژانس بیمارستان کوثر دیگر مواردی که آتش نشانی سمنان در آن حضور مؤثر داشته است.


منبع:

1402/01/25
01:49:03
5.0 / 5
403
تگهای خبر: سازمان , گفتگو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳