رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اعلام كرد؛

تقویت مراودات زیست محیطی ایران و ترکمنستان

تقویت مراودات زیست محیطی ایران و ترکمنستان

به گزارش راستابلاگ، مشهد ـ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: مراودات با کشور ترکمنستان در حوزه حفاظت محیط زیست و مسائل در رابطه با آن تقویت می شود.



به گزارش راستابلاگ به نقل از مهر، علی سلاجقه بامداد پنجشنبه در مشهد ضمن اشاره به مراودات مختلف ایران و ترکمنستان اظهارکرد: مقرر است در نشست تغییرات اقلیمی به میزبانی کشور ترکمنستان شرکت کنم که در این سفر مباحث در ارتباط با تغییرات اقلیمی و امنیت غذایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: با عنایت به اشتراکات فراوان و تشابهات آب و هوایی کشورمان با ترکمنستان میتوان همکاریهای خوبی برقرار کرد.
وی اظهار داشت: اشتراکات در مناطق تحت حفاظت مرزی میان ۲ کشور هم می تواند از دیگر زمینه های همکاری و مشارکت باشد.
سلاجقه اضافه کرد: تلاش داریم مسائل محیط زیستی در نشست های دوجانبه میان ۲ کشور مطرح شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار نمود: در مسافرت استانی سال جاری رئیس جمهوری به این استان اینجانب بعنوان نماینده وی به شهرستان قوچان سفر کردم و راه اندازی تصفیه خانه شهرستان یکی از مصوبات این سفر بود که سال ۱۴۰۲ این مجموعه افتتاح می گردد و مردم نگران نباشند چونکه دولت سیزدهم در وعده های خود راستگوست.
گفتنی است؛ وی امروز با هدف عبور از مرز زمینی جهت شرکت در نشست «امنیت غذایی در سایه تغییرات اقلیمی» در کشور ترکمنستان وارد مشهد شده است.


منبع:

1401/12/18
17:23:19
5.0 / 5
298
تگهای خبر: سازمان , سفر , شركت , محیط زیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵