راه اندازی سامانه ثبت تخلفات سیار خودرویی در مشهد

راه اندازی سامانه ثبت تخلفات سیار خودرویی در مشهد

به گزارش راستابلاگ، مشهد ـ مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از طریق اندازی سامانه ثبت تخلفات سیار خودرویی با همکاری پلیس راهور استان خراسان رضوی اطلاع داد.



به گزارش راستابلاگ به نقل از مهر، علی سمیعی اظهار نمود: با عنایت به گستردگی تخلفات ساکن در معابر سطح شهر این سازمان در نظر دارد با همکاری پلیس راهور و در جهت روان سازی ترافیک، علاوه بر اعمال قانون خودرو های متخلف توسط دوربین های سیار خودرویی در سطح شهر، با عنایت به سهولت رفت و آمد و تحرک پذیری بیشتر موتور سیکلت از ظرفیت موتور سیکلت های فعال در بحث پارک حاشیه ای در مناطق مجاز در مورد ثبت تخلفات ساکن هم بهره گیرد.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد اضافه کرد: سامانه ثبت تخلف سیار امکان ثبت تخلفات خودرو های پارک شده در حاشیه خیابان مانند توقف ممنوع، پارک دوبله، توقف در حریم تقاطع، توقف در ایستگاه جانبازان و معلولین، توقف در ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی، توقف در روی خط عابر پیاده و سایر تخلفات ساکن را به صورت هوشمند دارا می باشد.
وی افزود: از مزایای این سامانه میتوان به کارایی سیستم در شرایط آب و هوایی مختلف، عدم تقابل مردم و ناظرین (پلیس)، امکان گسترش پروژه، هزینه پایین کنترل و نظارت، استفاده بهینه از نیروی انسانی و … اشاره نمود.


منبع:

1401/11/13
16:40:15
5.0 / 5
399
تگهای خبر: سازمان , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳