شهدای مدافع حرم توانستند راه شهدای عاشورا را ادامه دهند

شهدای مدافع حرم توانستند راه شهدای عاشورا را ادامه دهند

راستابلاگ: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شهدای مدافع حرم توانستند راه شهدای عاشورا را ادامه دهند و این ما هستیم که باید همیشه به خود یادآوری نماییم که تا چه حد توانسته ایم به راه و اهداف والای شهدا عمل نماییم.



به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، محمد ناظری در مراسم تجلیل از جانبازان و خانواده های معظم شهدای مدافع حرم که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، بیان کرد: مدافعان حرم گنجینه های با ارزش ما هستند که عیار آنها بسیار بالاست و نمی توان آنها را ارزش گذاری کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی که در ۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۶ به شهادت رسید، اظهار داشت: تقویم روز شمار ایران عزیز از اولین روزهای شکل گیری و تشکیل انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی سرشار از روزهای پرافتخاری است که ما ایرانیان به آن می بالیم و ۱۸ مرداد روز شهادت این ابرمرد بزرگ به یاد ایشان روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نامگذاری شده تا مناسبتی باشد برای تجلیل از فداکاری ها و تلاش ها و رشادت های دلیرمردانی که با اهدای خون خود، امنیت و آسایش را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

ناظری با اشاره به شجاعت و ایمان شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهدای مدافع حرم توانستند راه شهدای عاشورا را ادامه دهند و این ما هستیم که باید همیشه به خود یادآوری نماییم که تا چه حد توانسته ایم به راه و اهداف والای شهدا عمل نماییم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اگر امروز ملت ما در آرامش و امنیت کامل به سر می برند و زمینه توسعه میهن اسلامی مان برقرار است حاصل جان فشانی های شهدای مدافع حرم در آن سوی مرزهاست و هر روز اهمیت ایثار و شهادت طلبی این شهدا بیش از پیش مشخص می شود.




منبع:

1401/05/20
12:33:16
5.0 / 5
581
تگهای خبر: مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳