باید و نبایدهای حضور بازیگران در تبلیغات،

نیما شاهرخ شاهی: بازیگران مراقب باشند چه کالایی تبلیغ می کنند

نیما شاهرخ شاهی: بازیگران مراقب باشند چه کالایی تبلیغ می کنند

به گزارش راستابلاگ نیما شاهرخ شاهی، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون از امر تبلیغات توسط بازیگران دفاع کرد و اظهار داشت: تبلیغات توسط بازیگران امر مرسومی در همه جای دنیاست، مگر یک بازیگر چقدر می تواند از حرفه بازیگری اش کسب درآمد کند.


او که خود در بخش تبلیغات فعال است در عین حالی که از این اتفاق دفاع می کند، بر لزوم رعایت خطوط قرمز امر تبلیغات از طرف بازیگران و حفظ شأن بازیگر از طرف صاحب کالا نیز تاکید می کند.
این بازیگر در گفت و گویی با ایسنا درباره بحث تبلیغات توسط بازیگران به این پرسش که آیا خودش موافق این اتفاق است؟ اینطور پاسخ داد: مدتی بود تبلیغات کالاها و بیلبوردها توسط بازیگران ممنوع بود و هم اکنون چند سالی است که آزاد شده است. به نظرم در همه جای دنیا این امر توسط بازیگران مرسوم و یک اتفاق سراسری است و اتفاق خوبی هم هست ولی دو حالت دارد؛ اول این که بازیگری که محصولی را تبلیغ می کند ابتدا باید به لحاظ سلامت، از آن کالا مطمئن شود چون به هر حال مردم به بازیگران اطمینان دارند و این اعتماد نباید خدای ناکرده از بین برود. و دوم این که شأن بازیگر باید از طرف صاحب کالا رعایت شود.
در این زمینه بخوانید:
بهنوش بختیاری: از تبلیغات متنفرم اما چاره ای ندارم
شهرام عبدلی: بازیگران مجبورند برای امرار معاش در تبلیغات شرکت کنند
بازیگران حواسشان باشد
نیما شاهرخ شاهی در توضیح بیشتر این مطلب و رعایت خطوط قرمز از طرف بازیگران در امر تبلیغات اشاره کرد: صاحبان کالا و خدمات باید شأن بازیگر را حفظ کنند و بازیگر هم خارج از مسئله مالی، نسبت به آنچه تبلیغ می کند، حواسش به کیفیت و صحت و سلامت تیمی که برایشان کار می کند باشد. به نظرم این امر یک موضوع کاملاً لب خطی و خط قرمزی دوطرفه است که امیدوار هستم از هر دو طرف درست اتفاق بیفتد.
او سپس درباره حضورش در عرصه تبلیغات بیان کرد: هم اکنون خودم سفیر دو برند هستم و طی این سالها نیز در تبلیغات کار کردم و همچنان کار می کنم، خدا را شکر هم تا حالا بازتاب خوبی داشتم. امیدوار هستم امر رعایت در بحث تبلیغات از جانب هر دو طرف یعنی صاحب کالا و بازیگران جدی گرفته شود و این اتفاق درست بیفتد.


۹۰ درصد بازیگران پول خوبی نمی گیرند
بازیگر سریال های «شمس العماره»، «معراجی ها»، «ملکوت»، «فاصله ها» و «موج و صخره» درباره این که تا چه میزان حضور بازیگران در امر تبلیغات به بخش مالی برمی گردد؟ هم چنین اظهار داشت: طبیعتا تبلیغات به لحاظ مالی برای بازیگران خوب است. مگر یک بازیگر چقدر در حرفه خودش درآمد دارد و چقدر از سال کار می کند. به جرأت می گویم ۹۰ درصد بازیگران پول آنچنانی به عنوان دستمزد دریافت نمی کنند و دستمزدهایشان هم خیلی دیر پرداخت می شود؛ بدین سبب بیشتر بازیگران به لحاظ مالی به تبلیغات روی می آورند؛ ضمن این که فراموش نکنید شرایط زندگی بازیگران هم آسان نیست و آنها هم خانواده دارند، با مشکلات جامعه روبرو هستند و باید بتوانند از پس مخارج زندگی شان برآیند.
وی اظهار نمود: امیدوار هستم در بخش پرداخت دستمزدها تقسیمات درستی صورت گیرد چون بازیگران قشر زحمت کشی هستند و بسیاری از آنها صورتشان را با سیلی سرخ نگه می دارند. شاید یک بازیگر تنها هنرش فقط بازیگری باشد و شغل دیگری نداشته باشد.
و دلیل کم کاری در تلویزیون
نیما شاهرخ شاهی در آخر درباره دلیلهای کم کاری اش در تلویزیون توضیح داد: هم اکنون مشغول بازی در سریال جدید «محرمانه» هستم. سریال «اپیدمی» را هم داشتم که به انتها رسید. در سریال «آزادی مشروط» هم بازی دارم. طی این مدت بیشتر به خاطر ساخت دو فیلم کوتاهم حضور کمرنگ تری در تلویزیون داشتم و بیشتر به سمت کارگردانی رفتم اما نه این که نخواهم بازی کنم، خیر، بازیگری را هم در برنامه کاری ام دارم ولی هم اکنون بیشتر تمرکزم روی کارگردانی است.




منبع:

1401/05/05
08:24:05
5.0 / 5
696
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳