برگزاری نخستین پنجشنبه بازار صنایع دستی در باغ هنر

برگزاری نخستین پنجشنبه بازار صنایع دستی در باغ هنر

به گزارش راستابلاگ نخستین پنجشنبه بازار صنایع دستی در باغ هنر اراضی عباس آباد روز پنجشنبه هفته جاری ششم مرداد به صورت رسمی افتتاح می شود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بر مبنای برنامه ریزی ها و هماهنگی های به عمل آمده از جانب معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نخستین پنجشنبه بازار صنایع دستی برگزار می شود.
این بازار به صورت یک روزه و با حضور بیشتر از ۱۵۰ نفر از هنرمندان استانهای کشور در رشته های متنوع صنایع دستی مانند سفال و سرامیک، گلیم بافی، نمدمالی، تولیدات چرمی دست دوز، حصیربافی، البسه محلی و … روز پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ در محل اراضی عباس آباد تهران برگزار می گردد.
این بازار صنایع دستی به صورت هفتگی در ایام پنجشنبه با هدف توسعه اماکن فروش و عرضه، ترویج فرهنگ مصرف محصولات صنایع دستی ایرانی با حضور هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی کشور و با برنامه ریزی و نظارت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی این وزارت خانه برگزار می شود.
اولین پنجشنبه بازار صنایع دستی از ساعت ۸ الی ۲۰ روز پنجشنبه هفته جاری باغ هنر اراضی عباس آباد به آدرس اتوبان حقانی، ورودی کتابخانه ملی، محوطه باغ هنر برگزار می گردد.


منبع:

1401/05/03
21:46:36
5.0 / 5
692
تگهای خبر: صنایع , فرهنگ , كتاب , محصول
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴