سرپرست وزارت كار عنوان كرد؛

لزوم خودکفایی در تامین مواد اولیه برای جلوگیری از واردات

لزوم خودکفایی در تامین مواد اولیه برای جلوگیری از واردات

راستابلاگ: سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مسافرت به شهرستان ساوه بر ضرورت خودکفایی در تامین مواد اولیه برای جلوگیری از واردات تاکید نمود.



به گزارش راستابلاگ به نقل از مهر، محمدهادی زاهدی وفا بامداد جمعه با استقبال مردم و مسئولین شهرستان ساوه وارد این شهرستان شد و در بازدید از کارخانه های این شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت خودکفایی در تامین مواد اولیه برای جلوگیری از واردات اظهار نمود: کارخانه های دارویی دانش بنیان نقش مهمی در تامین نیاز داخل و تولید داروهای راهبردی دارند که پشتیبانی از این کارخانه ها برای جلوگیری از واردات بسیار ضرورت دارد.
وی با اشاره به دسترسی خوب کارخانه سیمان به معادن اظهار داشت: کارخانه سیمان زرندیه همچون کارخانه هایی است که فن آوری خوبی برای تولید دارد که می توان با بهره بردن از این ظرفیت هزینه های تمام شده را کاهش و بازار صادراتی خوبی در حوزه سیمان ایجاد کرد.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: در کارخانه سیمان زرندیه انواع سیمان خاکستری و سفید تولید می شود و با طرحی که این شرکت دارد قرار بر این است که توان تولید آن به ظرفیت اسمی برسد و همین طور نوع جدیدی از سیمان را به مرحله تولید برساند.
محمدهادی زاهدی وفا اشاره کرد: مشکلاتی در کارخانه های سیمان زرندیه وجود دارد که همچون این مشکلات می توان به نوسانات قیمت بازار در این عرصه اشاره نمود و برای حل این مشکل تلاش می نماییم با برنامه ریزی دقیق برنامه های تولیدی را تنظیم نماییم.
وی با اشاره به صنعتی بودن استان مرکزی اظهار داشت: استان مرکزی شبکه تامین و تولید قابل قبولی در خود جای داده و صنایع استراتژیکی در آن مستقر است که حلقه صنعت در کشور را تکمیل می کند.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مسافرت به ساوه از بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در دست ساخت این شهرستان نیز بازدید نمود.


منبع:

1401/04/31
13:38:03
5.0 / 5
644
تگهای خبر: سفر , شركت , صادرات , صنایع
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳