پخش اثری با سوژه زندگی سیروس الوند

پخش اثری با سوژه زندگی سیروس الوند

راستابلاگ: قسمت یازدهم از مجموعه مستند پرتره «رخ» به تهیه كنندگی «سیدمازیار هاشمی» امروز با سوژه زندگی «سیروس الوند» روی آنتن شبكه مستند می رود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، یازدهمین قسمت از این مجموعه كه «فریاد زیر آب» نام دارد، به نویسندگی و كارگردانی بهزاد خداویسی ساخته شده و امروز- ۱۰ فروردین ماه- ساعت ۱۵ پخش می شود. این قسمت به زندگی «سیروس الوند» هنرمند پیشكسوت می پردازد.

وی در این مستند اظهار داشت: فیلم پر فروش با فیلم پر فروش بعدی فراموش می شود، ولی فیلم خوب با فیلم خوب بعدی فراموش نمی گردد.

بنا بر این گزارش، این مجموعه در ۱۷ قسمت ۶۰ دقیقه ای تهیه و تولید شده و به زندگی و آثار هنرمندانی همچون حسن فتحی، سیروس الوند، ثریا قاسمی، همایون اسعدیان، بیژن بیرنگ، امین تارخ، سیروس گرجستانی، حبیب دهقان نسب، شهره سلطانی، سعید نیكپور، سیاوش طهمورث، میكائیل شهرستانی، احمد نجفی، جمشید گرگین، رضا بنفشه خواه، قاسم زارع و مهران رجبی می پردازد.

كارگردانی این مجموعه آثار را سهیل سلیمی، بهزاد خداویسی، مهدی زنگنه، شهره سلطانی، بهروز پناهنده، سعید عباسی، روح اله مهرابی، مهدی بوستان پرور و سیاوش گرجستانی بر عهده داشته اند.

مجموعه مستند پرتره «رخ» در روزهای نوروز هر روز ساعت ۱۵ به روی آنتن می رود و تكرار آن ساعت ۲۴ پخش خواهد شد.



1398/01/10
23:05:29
5.0 / 5
4795
تگهای خبر: زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳