رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران:

شورای فرهنگ عمومی تهدیدات جنگ نرم را رفع می کند

شورای فرهنگ عمومی تهدیدات جنگ نرم را رفع می کند

راستابلاگ: از تهران رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تهران اظهار داشت: اگر شوراهای تأمین شهرستان ها مشکلات سخت امنیتی را برطرف می کند، شورای فرهنگی عمومی مشکلات و تهدیدات جنگ نرم را برطرف می کند.


حجت الاسلام والمسلمین مهدی دربانی عصر دوشنبه ۳۰ خرداد ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران که در حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین برگزار شد، بیان نمود: در طرح اعتلای شورای سیاسیتگذاری ائمه جمعه یکی از مهم ترین بازوان امام جمعه، شورای فرهنگ عمومی است، چون که می خواهد ظرفیت های مختلف را همسو کنند و ظرفیت دستگاههای اجرایی را با همکاری قرارگاه اجتماعی در حل مسائل منطقه ای احصا کرده و به کار ببندد.
وی افزود: یکی از مهم ترین دغدغه های ائمه جمعه، اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی است. از این روی یکی از ائمه جمعه اظهار داشتند که اگر مصوبات اجرا نمی گردد از باب ترک فعل، فرد مورد نظر را به دادگستری معرفی می کند.
این مقام مسئول اظهار نمود: اگر به مسائل فرهنگی به درستی پرداخته شود و نقش فرهنگ عمومی جدی تر دیده شود و بازسازی نقش فرهنگی عمومی در کشور در دستور کار قرار گیرد، خیلی از دغدغه ها برطرف می شود.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تهران تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ ائمه جمعه استان تهران ۲ هزار برنامه طراحی نموده و بیشتر از ۳۰۰ مسئله را طرح کردند تا بتوانند نقش راهبردی و راهبری خویش را به درستی ایفا کنند.




منبع:

1401/03/30
23:47:23
5.0 / 5
500
تگهای خبر: دستگاه , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴