موسس كانون مهدویت شهر مهدوی- جهان مهدوی:

شرکت بیشتر از 1700 نفر در ششمین مسابقه مهدوی

شرکت بیشتر از 1700 نفر در ششمین مسابقه مهدوی

به گزارش راستابلاگ گلستان موسس کانون مهدویت شهر مهدوی- جهان مهدوی برگزاری هفتمین دوره مسابقات مهدوی در آینده نزدیک اطلاع داد و اظهار داشت: در ششمین دوره این مسابقات یک هزار و ۷۷۰ نفر شرکت کردند.


رضا جهان تیغ به خبرنگار ایسنا اظهار داشت: کانون مهدویت شهر مهدوی-جهان مهدوی همچون ماه های قبل مسابقاتی را در جهت افزایش معارف مهدوی جامعه، گسترش مهدویت و زمینه سازی برای ظهور امام زمان عج برگزار می نماید.
وی با اشاره به اینکه ششمین مسابقه بزرگ مهدوی توسط کانون مهدویت شهر مهدوی-جهان مهدوی و با مشارکت بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) و مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در ۱۴ اردیبهشت ماه جاری برگزار شد، اضافه کرد: در این مسابقه همچون مسابقات قبلی از پنج کلیپ پنج الی ۶ دقیقه ای مهدوی در موضوعات مهدویت، شبهات و مدعیان دروغین و سواد رسانه استفاده شده است.
موسس کانون مهدویت شهر مهدوی- جهان مهدوی از شرکت حدود یک هزار و ۷۷۰ نفر به صورت حضوری و آنلاین اطلاع داد و خاطرنشان کرد: قرعه کشی این دوره از مسابقات شنبه 17 اردیبهشت ماه سال جاری در مکان مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم برگزار شد و ۴۰ نفر از استانهای مختلف برگزیده شدند و به هر کدام از برگزیدگان یک عدد سکه طلا پاسارگاد به همراه تندیس مهدوی اعطاء شد.
جهان تیغ، منبع تأمین هزینه برای برگزاری مسابقات مهدوی را از محل درآمد شخصی عنوان نمود و اظهار داشت: افرایش بصیرت و معارف مهدوی در جامعه و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) از اهداف برگزاری این مسابقات است.
وی از برگزاری هفتمین مسابقه بزرگ مهدوی در آینده نزدیک اطلاع داد و اضافه کرد: علاقه مندان برای اطلاع از زمان برگزاری و نحوه ثبت نام در مسابقه کشوری بعدی و جوایز آن در شبکه های اجتماعی کانون می توانند به سایت www.mahdavicity.ir رجوع کنند و یا با شماره تلفن 01735726499 تماس بگیرند.





منبع:

1401/02/23
13:58:53
5.0 / 5
737
تگهای خبر: تخصصی , سایت , شركت , مسابقه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳