مدیر هنر و رسانه مسجد جمكران

پویش به عشق مهدی هواداریم

پویش به عشق مهدی هواداریم

به گزارش راستابلاگ قم مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: پویش «به عشق مهدی هواداریم» با محوریت گره گشایی از کار دیگران به راه افتاده است.


مهدی دانش آشتیانی با اشاره به اینکه میلاد حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) از مناسبت هایی است که امکان تبلور و تاکید بر شخصیت حاضر و ناظر حضرت را فراهم نموده است اظهار نمود: بر این اساس پویش «به عشق مهدی هواداریم» با هدف راه اندازی جریان یکپارچه اجتماعی و رسانه ای در امتداد تقویت حس امید و همدلی در بین اقشار مختلف جامعه برای نیمه شعبان امسال برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف راه اندازی این پویش، تعیین و تثبیت روز نیمه شعبان بعنوان نماد دستگیری و گره گشایی در جامعه است.
مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران با اعلان اینکه شعار این پویش، «هوادار مهدی، هوادار مردم است» تعیین شده اشاره کرد: تمام اقشار و بطور خاص آنان که دل در گرو امام عصر(عج) داشته و خودرا منتظر آن حضرت می دانند می توانند با تولید محتوای مناسب و با لحن صمیمی در این پویش شرکت نمایند.
وی افزود: محورهای اصلی پویش هواداریم شامل گره گشایی از همسایگان با محوریت مساجد محل، ارائه خدمات رایگان یا با تخفیف توسط صنوف، حضور در مراسم گلریزان نیمه شعبان در سراسر کشور و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی است.
مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران افزود: محتوای تولید شده می تواند در قالب بنر، خبر، مصاحبه، گزارش و یادداشت و آگهی در خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و روزنامه ها، نماهنگ، فلش ماب، تیزر، زیرنویس، خبر و حضور چهره ها در تلویزیون، تیز، مصاحبه و گفت و گو در رادیو، دعوت از چهره ها، پست موشن و استوری موشن در شبکه های اجتماعی و بیلبورد و استرابورد در قالب تبلیغات محیطی باشد.
وی با اشاره به چهار بعد شخصی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی پویش مذکور عنوان کرد: رویدادهای مختلفی برای کنشگری و همین طور برای مخاطبان مختلف در نظر گرفته شده که شامل سفیران مهدوی، فضاسازی شهری، فضای مجازی، مشتری مداری، اپلیکیشن های خدماتی، اجتماع بزرگ هواداران مهدوی، گلریزان، مراسم استغاثه و مشارکت در جشنواره های فرهنگی و هنری است.
دانش آشتیانی زمان بندی تبلیغی برای این پویش را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: تبلیغات بصورت محیطی، شبکه های اجتماعی و رادیو و تلویزیون از هفته نخست اسفندماه شروع شده و در روزنامه ها، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری نیز از هفته دوم اسفندماه پی گرفته شده است ضمن این که در نیمه دوم اسفندماه و با حضور چهره های مشهور، بعد دیگری از تبلیغات پیرامون پویش «به عشق مهدی هواداریم» شروع خواهد شد.




منبع:

1400/12/14
11:38:32
5.0 / 5
771
تگهای خبر: جشنواره , خدمات , روزنامه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱