در رویداد دوشنبه های استارت آپی صورت می گیرد

شناسایی استارت آپ ها و طرح های سرمایه پذیر در حوزه فناوری های همگرا

شناسایی استارت آپ ها و طرح های سرمایه پذیر در حوزه فناوری های همگرا

به گزارش راستابلاگ صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری سی و هشتمین رویداد «دوشنبه های استارت آپی» حوزه فناوری های همگرا را برای شناسایی استارت آپ ها و طرح های سرمایه پذیر در این عرصه، ۲۰ دیماه جاری برگزار می نماید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، سی و هشتمین رویداد «دوشنبه های استارت آپی» حوزه فناوری های همگرا به منظور سرمایه گذاری جسورانه با مشارکت سایر سرمایه گذاران خطرپذیر و با عرضه پنج استارت آپ فعال در این عرصه برگزار می گردد.

سی و هشتمین رویداد «دوشنبه های استارت آپی» ۲۰ دیماه جاری ساعت ۱۰ برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند جهت حضور در این رویداد به لینک online.inif.ir/ch/demoday رجوع کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۱۶۶۱۲۸۰۶۸ و ۰۹۳۶۶۱۲۹۱۰۱ تماس بگیرند. این رویداد همینطور از راه لینک http//Instagram.com/nbic.startups قابل مشاهده می باشد.

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۸ در جهت مأموریت خود در خصوص تأمین مالی توسعه فناوری و بخصوص فناوری های پیشرفته و اولویت دار، در چارچوب برنامه «هم سرمایه گذاری» با صندوق های پژوهش و فناوری، سرمایه گذاری جسورانه در استارت آپ ها و طرح های سرمایه پذیر را شروع کرده است.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، در برنامه هم سرمایه گذاری، استارت آپ ها و دارندگان طرح های سرمایه پذیر، طرح و مدل کسب و کار خویش را به عاملان سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می کنند. در صورتیکه یکی از عاملان سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، بعد از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب و کار، تصمیم به سرمایه گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت آپ یا طرح سرمایه پذیر را تأمین می کند.




1400/10/18
20:34:22
5.0 / 5
850
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳