گلزار: آنها كه می خواهند ما را از چشم مردم بیندازند در اشتباهند

گلزار: آنها كه می خواهند ما را از چشم مردم بیندازند در اشتباهند

راستابلاگ: محمدرضا گلزار به ویدیوی پخش شده از دستكاری در سوال و جواب های مسابقه «برنده باش» واكنش نشان داد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، محمدرضا گلزار در واكنش به حواشی اخیر مسابقه «برنده باش» با انتشار ویدئویی، اظهار داشت: سوال مسابقه این بود كه دروازه بان چند ثانیه می تواند توپ را در دست خود نگه دارد؟ اشتباهی از مسابقه «برنده باش» رخ داد و بچه ها در طراحی گزینه های یك سوال، فوتسال را به جای فوتبال گوگل كردند كه اشتباه بود و چهار ثانیه گذاشته شده بود. سپس برخی به شكل پلیسی شش ثانیه را به چهار ثانیه تبدیل كردند.
او افزود: من پنجاه و سه برنامه به همه شركت كننده ها كمك كردم. همین طور ما با مسابقه «برنده باش» سعی كردیم بار علمی جامعه را بالا ببریم. در یك مسابقه برای یك نفر یك اشتباه پیش آمده كه ما قبول كردیم. این مساله دزدی یا كلاهبرداری است؟ برای برگزاری یك آزمون سالیانه برنامه ریزی می كنند و در سوالات امتحانات عمومی ایراد وجود دارد و می خواهید بگویید این كارها عامدانه و برنامه ریزی شده نیست؟
گلزار درانتها اظهار داشت: اگر كسانی می خواهند ما را از چشم مردم بیندازند كاملاً در اشتباهند چون من از بطن مردمم من جانم را می دهم و پای مردم ایستادم. راهش این نبود و مردم ما كه سالیان سال از ما حمایت كردند، دستشان را می بوسم. این راهش نبود. تمام تلاش ما این بود كه مردم راضی باشند و بابت این اتفاق از مردم عذرخواهی می نماییم. این مسابقه سالیان سال میهمان منازل شما خواهد بود.



1397/12/19
22:40:30
5.0 / 5
5193
تگهای خبر: شركت , مسابقه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳