دستور رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی برای رسیدگی به دغدغه های دانشجویان خوابگاهی

دستور رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی برای رسیدگی به دغدغه های دانشجویان خوابگاهی

راستابلاگ: رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی در جمع دانشجویان ساكن مجتمع خوابگاهی امام علی (ع) حاضر شد و سپس دیدار و گفت گو با دانشجویان برای رفع دغدغه های آنها دستورات لازم را به معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صادر كرد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، دكتر محمد آقاجانی با حضور در سالن ورزشی خوابگاه امام علی (ع) به طور مستقیم در جریان تجهیزات ورزشی خریداری شده برای خوابگاه ها قرار گرفت و در ملاقات و گفتگو با دانشجویان ورزشكار، بر توسعه امكانات سخت افزاری و نرم افزاری اصرار كرد.
در جریان این دیدار رئیس دانشگاه میهمان چند اتاق دانشجویی شد و درباب مسائل علمی و رفاهی دانشجویان گفتگو نمود.
دكتر آقاجانی همین طور با حضور در سالن های مطالعه دانشجویی، وضعیت این سالن ها را بررسی كرد و ضمن گفتگو با دانشجویان، فضاسازی مناسب این سالن ها به منظور بازدهی بهتر تحصیلی دانشجویان را بسیار ضروری دانست.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی سپس دیدار با دانشجویان مجتمع خوابگاهی امام علی (ع) افزایش كیفیت زندگی دانشجویان را از اولویت های دانشگاه دانست و در این رابطه به منظور افزایش كیفیت سیستم تهویه و نصب ایر فرش در سالن های مطالعه، رسیدگی مناسب به وضعیت بهداشتی اتاق های دانشجویی، فضاسازی مناسب سالن فرهنگی و همین طور برخی دیگر از درخواست های دانشجویان دستور رسیدگی فوری را به معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صادر كرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی، دكتر آقاجانی همین طور در این بازدید در جریان برخی دغدغه های دانشجویان خوابگاه دانش باز قرار گرفت كه سپس بررسی اولیه، برای رسیدگی به این دغدغه ها، دستورات لازم را صادر كرد.



1397/12/18
15:31:51
5.0 / 5
4949
تگهای خبر: دانشگاه‌ , زندگی , فرهنگ , گفتگو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵