همدانی ها لیاقت دبیری جشنواره تئاتر کودک را دارند

همدانی ها لیاقت دبیری جشنواره تئاتر کودک را دارند

به گزارش راستابلاگ همدان رییس انجمن هنرهای نمایشی استان همدان درباره عدم انتخاب دبیر جشنواره کودک و نوجوان از میان هنرمندان همدانی اظهار داشت: دلیل این تصمیم را ما هم نمی دانیم و از این قضیه متأسفیم چونکه هنرمندانی در همدان هستند که لیاقت دبیری جشنواره را دارند، از جانب دیگر در مورد این مساله یا پیگیری مسئولان استانی کم است یا پایتخت نشینان دلیلهای خودرا دارند.


کیانوش بهروزپور در گفت و گو با ایسنا، درباره به تعویق افتادن جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از آبان به اسفندماه، بیان کرد: این تصمیمی است که دبیر جشنواره گرفته است و تا حالا جلسه ای در این راستا با هنرمندان و انجمن نمایش همدان گذاشته نشده است.
وی با اشاره به این که احتمال می رود سیر نزولی بیماری کرونا در اسفندماه به حداقل برسد و مشکلی برای برگزاری جشنواره نباشد، اضافه کرد: سال قبل مسئولان برای برگزاری جشنواره تئاتر کودک انگیزه نداشتند که شاید یک دلیل آن وجود بخش بین الملل یا حضور بچه ها و خانواده ها در جشنواره بود.
عدم تمایل مسئولان تهرانی در فعالیت دبیرخانه دائمی جشنواره در همدان
این هنرمند همدانی در ارتباط با عدم فعالیت دبیرخانه دائمی جشنواره کودک در شهر همدان، بیان کرد: بنظر می رسد این قضیه نیز به سبب عدم تمایل مسئولان تهرانی است چونکه اگر این افراد تمایل داشته باشند دبیرخانه دائمی در همدان می تواند فعالیت خودرا شروع کند.
وی با اعلان اینکه متأسفانه بعضی ها از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به دنبال نان هستند، اشاره کرد: استان به لحاظ نیروی انسانی آمادگی برگزاری جشنواره را دارد و از نظر سخت افزاری هم نیاز است تهران به تجهیز سالن ها کمک نماید اما در نهایت وضعیت سالن های همدان در حد برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است.
بهروزپور در آخر با اشاره به این که منعی برای بازگشایی سالن های تئاتر وجود ندارد، اظهار داشت: بحثی که وجود دارد این است که هنرمندان دیگر انگیزه و تمایلی برای کار کردن ندارند و مثل قبل شور و شوقی بین هنرمندان و مخاطبان تئاتر نیست.




منبع:

1400/07/04
11:05:06
5.0 / 5
1144
تگهای خبر: جشنواره , سخت افزار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵