آغاز ثبت نام دانشجویان برای مشارکت در طرح واکسیناسیون عمومی

آغاز ثبت نام دانشجویان برای مشارکت در طرح واکسیناسیون عمومی

به گزارش راستابلاگ معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، طی نامه هایی جداگانه به رؤسا و سرپرستان دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، بر ضرورت بهره مندی بیشتر از ظرفیت دانشجویان علوم پزشکی در تسریع امر واکسیناسیون عمومی تاکید نمود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، در این نامه تاکید شده است؛ به دنبال واکسیناسیون عمومی کرونا در کشور و نیاز مبرم کادر بهداشتی و درمانی به یاری و مشارکت همه جانبه در این حوزه و با عنایت به تاکید مقام عالی وزارت در خصوص بهره مندی از ظرفیت دانشجویان در جهت تسهیل و تسریع واکسیناسییون عمومی کرونا، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت مبادرت به راه اندازی سامانه جهت ثبت نام دانشجویان داوطلب همکاری با عنوان "مجاهدین واکسیناسیون" کرده است که تابحال بیشتر از ۵ هزار دانشجو در این سامانه ثبت نام کرده اند.
بدین منظور فهرست داوطلبانی که در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند، برپایه استان محل سکونت فعلی و دانشگاه‌ حل تحصیل جهت بهره مندی آن دانشگاه از خدمات داوطلبانه این دانشجویان از راه سامانه به نشانی kanoonf.behdasht.gov.ir در اختیار معاونت فرهنگی و دانشجویی قرار گرفت.
بر این اساس لینک ثبت نام جهت همکاری در واکسیناسیون https: //kanoonf.behdasht.gov.ir/vaccine می باشد و دانشجویان متقاضی می توانند از راه این لینک ثبت نام کنند.
همینطور دانشجویان رشته های علوم پزشکی می توانند در چارچوب دو تیم شامل "تزریقات" و "پذیرش ثبت نام" شرکت نمایند که درتیم تزریقات امکان ثبت نام دانشجویان رشته های بهداشت عمومی، پرستاری، مامایی، هوشبری و اتاق عمل و در تیم پذیرش هم امکان ثبت نام همه دانشجویان فراهم است.




منبع:

1400/06/22
10:55:35
5.0 / 5
1074
تگهای خبر: خدمات , دانشگاه‌ , شركت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳