آغاز واکسیناسیون دانشجویان صنعتی شریف

آغاز واکسیناسیون دانشجویان صنعتی شریف

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف اعلام نمود: واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه بامداد امروز با حضور رئیس دانشگاه شروع شده و تا آخر روز پنجشنبه این هفته ادامه دارد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، دکتر عمادالدین فاطمی زاده ضمن اعلام این خبر اظهار نمود: اطلاع رسانی برای ثبت نام از راه تمام مجاری اطلاع رسانی دانشگاه‌ همینطور ایمیل دانشجویی انجام گرفته و ثبت نام دانشجویان از روز چهارشنبه گذشته شروع شد.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان می توانند از راه ورود به سامانه آموزش با انتخاب زمان مورد نظر نوبت تزریق واکسن را دریافت نمایند، تصریح کرد: هم اکنون تزریق واکسن برای دانشجویان ساکن استانهای تهران و البرز شروع شده و اسامی دیگر دانشجویان در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت شده است. بر این اساس، با عنایت به مخاطرات سفر، دانشجویان ساکن دیگر شهرها می توانند بعد از ثبت نام نسبت به انجام واکسیناسیون در شهر محل سکونت خود اقدام نمایند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، فاطمی زاده در ادامه اضافه کرد: واکسیناسیون طی ۶ روز انجام می شود، به ترتیب که ۳ روز ابتدایی هفته دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی و ۳ روز پایانی دانشجویان مقطع کارشناسی واکسینه می شوند.
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از تزریق روزانه ۹۰۰ دوز واکسن در دانشگاه اطلاع داد و اظهار داشت: واکسیناسیون از ساعت ۹ بامداد شروع می شود و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد. با عنایت به ثبت نام دانشجویان پیشبینی می شود روزهای شنبه و سه شنبه شلوغ ترین روزها برای تزریق باشند.



1400/06/20
21:12:06
5.0 / 5
955
تگهای خبر: دانشگاه‌ , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳