از سوی دانشگاه شهید بهشتی؛

شرایط واگذاری خوابگاه در تابستان جاری

شرایط واگذاری خوابگاه در تابستان جاری

به گزارش راستابلاگ شرایط و جزئیات واگذاری خوابگاه دانشجویی در تابستان جاری برای دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی اعلام گردید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، دانشگاه‌ هید بهشتی اعلام کرد؛ با توجه بـه محدودیت بوجود آمده ناشی از انتشار کرونا و ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی و رعایـت فاصـله گـذاری اجتمـاعی و انجام پاره ای تعمیرات ضروری بعضی از خوابگاه ها، دانشجویان روزانه غیربومی تحصیلات تکمیلی ورودی ماقبل ۹۹ که برای تکمیل فعالیتهای تحقیقاتی، پژوهشی احتیاج به حضور در دانشگاه و خوابگاه در روزهای تابستان۱۴۰۰را دارند باید مطابق با شرایط و فرایند از امروز ۲۶ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ نسبت به عرضه درخواست خود از راه پیشخوان خدمت سیستم جامع گلستان اقدام نمایند تا در مورد اسکان آنها برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.
دانشجویان مقطع دکتری ورودی ماقبل ۹۹ که آزمون جامع آموزشی دارند یا آزمون جامع خویش را با موفقیت گذرانده باشند می توانند برای دریافت خوابگاه اقدام نمایند. همینطور دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی ماقبل ۹۹ دارای پروپوزال مصوب باید درخواست خویش را از راه پیشخوان در سیستم جامع گلستان وارد کنند.
دانشگاه شهید بهشتی اعلام نمود مدت حضور دانشجویان متقاضی خوابگاه که با درخواست آنها موافقت شده است حداکثر تا ۱۵ شهریور است.
با عنایت به این که دانشجویان بعد از دفاع از رساله یا رساله ملزم به تخلیه خوابگاه هستند، لازم است در زمان تعیین بازه زمانی حضور تاریخ آخر اسکان خویش را برابر با تاریخ دفاع قرار دهند. بدیهی است در صورت دفاع از رساله یا ساله و عدم تخلیه بموقع خوابگاه حسب مقررات مربوطه اقدام خواهد شد.
بر این اساس اولویت واگذاری خوابگاه با دانشجویانی است که در مرحله دفاع از رساله یا رساله قرار دارند و تا پانزدهم شهریورماه ۱۴۰۰ فارغ التحصیل می شوند. خوابگاه ها از تاریخ ۱۵ تا ۲۷ شهریور برای پاکسازی، سمپاشی و آماده سازی نهایی برای سال تحصیلی جدید به طور کامل تعطیل خواهد بود.
همینطور بازه اسکان تابستان بعد از آخر نیم سال دوم تا ۱۵شهریور ماه است ازاین رو تاریخ دفاع از رساله یا رساله باید حداکثر تا این تاریخ تنظیم شود.



1400/03/26
22:38:19
5.0 / 5
1287
تگهای خبر: دانشگاه‌ , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳