كاوه كیائیان عنوان كرد

شرایط سخت كتابفروشان در روزهای كرونا

شرایط سخت كتابفروشان در روزهای كرونا

مدیر یک کتابفروشی ضمن اشاره به شرایط سخت کتابفروشان در روزهای همه گیری کرونا می گوید: طرح های توزیع یارانه کتاب از راه کتابفروشی ها می تواند به کتابفروشان کمک نماید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، کاوه کیائیان، مدیر کتابفروشی «چشمه» درباره طرح های توزیع یارانه کتاب از راه کتابفروشی ها (طرح های فصلی فروش کتاب) با بیان اینکه نظر مثبتی نسبت به برگزاری این طرح ها دارد، اظهار داشت: اصولا بعد از اجرای این طرح ها رکود نسبی در کتابفروشی ها ایجاد می شود که امری عادی است. منتها ازاین رو که با برگزاری طرح ها از کتابفروشی ها حمایت می شود ایده خوبی است.
وی در ادامه بیان نمود: در یک سال و نیمی که گذشت و با همه گیری بیماری کرونا مشاغل مختلف همچون کتابفروشان شرایط سختی را پشت سر گذاشته و با مشکلاتی مواجه گشتند. از طرفی هم در این زمان خیلی از سایت ها و شبکه های مجازی فروش کتاب جان گرفت و همه این موارد به کتابفروشان لطمه وارد کرد.
این فعال حوزه کتاب اضافه کرد: این طرح ها می تواند در این حوزه بسیار کمک کننده باشد. از سوی دیگر این طرح ها همچون بن کتاب شامل طیف خاصی مثل دانشجویان، استادان و... نمی گردد و همه مردم را در برمی گیرد و مخاطبان از آن استقبال می کنند.
کاوه کیائیان در انتها اظهار داشت: در روزهایی که بن به مردم تعلق می گرفت عموم مردم از آن بی بهره بودند ولی حالا هر فرد حقیقی با شماره کارت ملی خود می تواند از تخفیف هایی که در روزهای طرح های فصلی فروش کتاب عرضه می شود، بهره ببرد.



در «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» که درحال برگزاری است سقف مجاز خرید برای هر خریدار دو میلیون ریال است و خریداران می توانند تا ۲۳ خردادماه با رفتن به کتابفروشی های عضو طرح، کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ۲۰درصدی خریداری کنند.
اسامی و مشخصات کتابفروشی های عضو طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» به تفکیک هر استان بر روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده می باشد.



1400/03/19
10:39:08
5.0 / 5
1008
تگهای خبر: دانشگاه‌ , سایت , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵