استاندار:

هدف از كنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

هدف از كنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

لرستان استاندار لرستان اظهار داشت: کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان را با آمادگی کامل و اثرگذاری بالا برگزار خواهیم کرد.


موسی خادمی، امروز در چهارمین جلسه برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، معاونین استاندار، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ضد السلام و سایر اعضا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات اعضای کنگره، اظهار نمود: در زمینه برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان فعالیتهایی از تابستان سال قبل آغاز و طبق برنامه ریزی های انجام شده به خوبی در حال پیشروی است.
وی افزود: هدف از برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، به دنبال انجام یک کار پروژه ای نیستیم و این کنگره را با آمادگی کامل و اثرگذاری بالا برگزار خواهیم کرد.
خادمی اضافه کرد: در همین راستا همه دستگاههای اجرایی استان را برای برگزاری این کنگره بسیج کرده ایم و در کنار آنها از ظرفیت تمامی اقشار و گروه ها هم بهره گیری خواهیم کرد.
استاندار لرستان ضمن اشاره به عملکرد قابل قبول کمیته ها در این رابطه، خاطرنشان کرد: به واسطه ی انتشار کرونا و تأثیر آن بر برگزاری گردهمایی هایی که احتیاج به تجمع است، گرفتار محدودیت هایی شده ایم که کندی در انجام بعضی از امورات را به دنبال داشته و باید با تلاش از برنامه ریزی عقب نمانیم.
وی اظهار داشت: تمام تلاش خویش را می نماییم تا برنامه ای در شأن شهدا و مردم استان اجرا نماییم، ضمن آنکه آمادگی برای انجام کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان را در بازه زمانی کوتاهی داریم و در این رابطه از منابع استانی، ملی و کمک های مردمی هم استفاده خواهیم کرد.



1400/01/20
12:14:51
5.0 / 5
956
تگهای خبر: دستگاه , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳