با پخش خلاصه قسمت های پخش شده و ۲ قسمت جدید

پرونده پایتخت ۶ همین سال جاری بسته می شود

پرونده پایتخت ۶ همین سال جاری بسته می شود

به گزارش راستابلاگ تلویزیون خلاصه ۷ قسمتی «پایتخت ۶» را از عید مبعث پخش می کند و دو قسمت جدید این فصل را هم در ایام ۲۹ و ۳۰ اسفند ماه از شبکه یک روی آنتن می برد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، مدیر روابط عمومی معاونت سیما ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: پرونده «پایتخت ۶» و باقی مانده قصه آن در شب پایانی سال ۱۳۹۹ بسته می شود.
به نقل از روابط عمومی صداوسیما، حمید خواجه نژاد، در ادامه خبر بالا اضافه کرد: قصه دو قسمت پایانی نگاهی طنزآمیز به برخی مسائل و حواشی کرونا دارد و هم اکنون در رامسر در حال ضبط و تصویربرداری است و درحقیقت روند قصه ۱۵ قسمت قبلی را تکمیل می کند.
وی با اشاره به اینکه این مجموعه نمایشی از سرمایه های سازمان صداوسیما به حساب می آید، ضمن اشاره به دستور رئیس سازمان جهت بررسی خطا و اشکالات سکانس پایانی این مجموعه اضافه کرد: هیات ویژه ای در معاونت سیما تشکیل شد و بعد از بررسی های مختلف در نهایت مشخص شد بی توجهی و کم دقتی هایی باعث اشکالات بخش هایی از آخرین قسمت شده است.
خواجه نژاد ضمن اشاره به جلسه سیروس مقدم، کارگردان این مجموعه و سازنده آثاری همچون اغما، مدینه، چک برگشتی، روز حسرت و... با رئیس سازمان قبل از آغاز تصویربرداری ۲ قسمت پایانی، خاطرنشان کرد: در این جلسه آقای سیروس مقدم با بیان توضیحاتی اذعان کرد سوءنیتی برنامه ریزی شده در کار نبود، اما رسانه های بیگانه با اهداف سوء خود روی آن موج سواری کردند و گروه سازنده موظف شد، فصل ۶ را با آخر بندی شایسته و مورد انتظار مخاطبان به سرانجام برساند.


مدیر روابط عمومی معاونت سیما ضمن اشاره به سیاست سیما برای پشتیبانی از تولیدات فاخر و پرمخاطب خاطرنشان کرد: این مجموعه نمایشی در فصل های گذشته الگوی موفقی در سریال سازی و حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی بوده، مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرده و ان شاءالله بعد از عرضه طرح مناسب، زمینه تولید فصل هفت «پایتخت» مهیاست.
وی تصریح کرد: خلاصه ۷ قسمتی «پایتخت ۶» از ۲۱ اسفند همزمان با عید مبعث ساعت ۱۹: ۳۰ بازپخش و دو قسمت جدید در ایام ۲۹ و ۳۰ اسفند از شبکه یک پخش می شود.




منبع:

1399/12/12
21:04:25
0.0 / 5
980
تگهای خبر: زندگی , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱