پاسداشت حرمت خون شهدا بر عهده همه مسئولان است

پاسداشت حرمت خون شهدا بر عهده همه مسئولان است

به گزارش راستابلاگ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور خراسان رضوی اظهار داشت: بطور قطع مشکلات برای همه آحاد جامعه وجود دارد و خانواده های شهدا و ایثارگران از این امر مستثنی نیستند، اما روحیه بسیار بالای این عزیزان، اجازه نمی دهد مشکلات اقتصادی مسیر زندگی را عوض کند.



به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام حسین معصومی در ادامه اجرای طرح سپاس به دیدار خانواده شهیدان «علی و حسن مسگران ایاقچی»، «حسن تربتی» و جانباز سرافراز «رضا میرفخرایی» رفت و ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا توضیح داد: وجود مادران و پدران شهدا مایه برکت و سرمایه های با ارزش و عظیم جامعه اسلامی است و خانواده های شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، چونکه آنان با صبر و استقامت خود این انقلاب را به پیروزی رساندند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی اضافه کرد: بطور قطع مشکلات برای همه آحاد جامعه وجود دارد و خانواده های شهدا و ایثارگران از این امر مستثنی نیستند، اما روحیه بسیار بالای این عزیزان، اجازه نمی دهد مشکلات اقتصادی مسیر زندگی را عوض کند.

وی اتحاد مردم ایران را مهم ترین سفارش خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای مردم عزیز خواند و اشاره کرد: در دیدارها، خانواده ها سفارش می کنند، مشکلات نباید اتحاد مردم را از بین ببرد، دشمن تمام تلاش خودرا می کند، مردم ایران را از یکدیگر دور کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور خراسان رضوی با اعلان اینکه پاسداشت حرمت خون شهدا بر عهده همه مسئولان است، اضافه کرد: تلاش در جهت خدمت صادقانه به بازماندگان شهدا و حفظ آرمان های آنان از وظایف اصلی همه است.




منبع:

1399/12/11
20:00:23
0.0 / 5
1121
تگهای خبر: زندگی , نمایندگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴