در دانشگاه جیرفت صورت گرفت

انتشار ۱۵ مقاله ISI توسط اعضای هیئت علمی

انتشار ۱۵ مقاله ISI توسط اعضای هیئت علمی

راستابلاگ: اعضای هیئت علمی دانشگاه جیرفت در نخستین ماه سال 2021 میلادی، 15 مقاله با نمایه ISI منتشر نمودند.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، دکتر حسین دوماری؛ معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌ یرفت با اشاره به تلاش اعضای هیئت علمی این دانشگاه در امتداد رفع معضلات منطقه اظهار داشت: در نخستین ماه (ژانویه) سال ۲۰۲۱، اعضای هیئت علمی دانشگاه جیرفت توانسته اند ۱۵ مقاله با نمایه ISI (JCR) منتشر کنند که این تعداد مقاله، بیش از دو برابر میانگین ماهانه انتشار مقاله در سال قبل (۲۰۲۰) است.
وی با اشاره به کیفیت بالای مقالات انتشار یافته توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه جیرفت اشاره کرد: بیش از ۷۰ درصد این مقالات در مجلات چارک اول و دوم (Q1، Q2) چاپ شده اند.
دوماری با بیان این مطلب که یکی از اولویت های سند چشم انداز دانشگاه جیرفت رفع مشکلات و معضلات منطقه است، اشاره کرد: در امتداد پشتیبانی از اعضای هیئت علمی که پژوهش های کاربردی خودرا به سمت رفع نیاز های جامعه سوق دهند، بسته های تشویقی به آنها اختصاص داده می شود.
برمبنای اعلام روابط عمومی وزارت علوم، وی بیان کرد: دانشگاه جیرفت با امضای تفاهم نامه های همکاری با دستگاه های اجرائی، اتاق تجاری، صنایع و معاون و کشاورزی توانسته بستر خوبی را برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان در امتداد کارهای پژوهشی بوجود آورد.




منبع:

1399/11/14
22:53:51
0.0 / 5
980
تگهای خبر: دانشگاه‌ , دستگاه , صنایع , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳