بهره برداری از داده های بیوبانك نقشه برداری مغز ایران در رویدادی بین المللی

بهره برداری از داده های بیوبانك نقشه برداری مغز ایران در رویدادی بین المللی

به گزارش راستابلاگ در نخستین رویداد بازی با داده های واقعی که از جانب دانشگاه بوعلی سینای همدان در حال برگزاری است، ۱۵ تیم از بیوبانک نقشه برداری مغز ایران استفاده کردند.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، بیوبانک نقشه برداری مغز ایران (IBMB) در نخستین رویداد "بازی با داده های واقعی(ISI)" جزو سه تیم عرضه دیتابیس به شرکت کنندگان بود.
بیوبانک نقشه برداری مغز ایران در سال ۹۷ توسط آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز افتتاح شد و شامل داده های تصاویر MRI و سیگنال های مغزی و همینطور آزمون های ارزیابی شناختی است.
در این مسابقه که از ۱۱ آذرماه آغاز به کارکرده و همچنان ادامه دارد، از سه بانک داده بیوبانک نقشه برداری مغز ایران، داده های بیمه ای بیمه دی و داده های دینامیک مولکولی پروتئین ها دانشگاه‌ وند، سوئد برای عرضه به شرکت کنندگان استفاده شد تا از بین این سه دیتابیس یک مورد را انتخاب و بر مبنای موضوع، تحلیل و رقابت خویش را آغاز کنند.
از میان ۵۴ گروه ۱۵ تیم مبحث را از دیتاهای بیوبانک انتخاب کردند و به تحلیل های آنها پرداختند و عملکرد بهتری در مقایسه با سایر گروه ها داشتند که داوری این نتایج در وبسایت (https: //sdat.ir/fa/playdata) این رویداد موجود است.
این مسابقه توسط مرکز رشد دانشگاه بوعلی سینا همدان و تحت حمایت مالی تیم تحلیل علمی داده ها و موسسه بین المللی آمار در حال برگزاری است.
در دنیا داده هایی از منابع مختلفی ساخته شده اند و چنین داده هایی به ما کمک می کنند تا دنیای بهتری داشته باشیم. سازمان ها و شرکت ها، آماردانان و تحلیلگران داده را استخدام می کنند تا با کمک آنها تجارتشان را بهبود بدهند.
بر مبنای اعلام روابط عمومی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز، برگزارکنندگان رویداد به همراه متولیان داده های مسابقه در وبینار ۱۱ دیماه به صورت کامل و جامع اهداف و فرایندهای مسابقه شامل نحوه شرکت، نحوه تهیه گزارش و نوع داده ها را تشریح کردند.



1399/11/11
21:59:17
0.0 / 5
936
تگهای خبر: بین المللی , دانشگاه‌ , سازمان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴