سریلانكا به روی توریستهای خارجی باز شد

سریلانكا به روی توریستهای خارجی باز شد

مرزهای سریلانکا حالا به روی گردشگران تمام کشورها باز است.


به گزارش راستابلاگ به نقل از سی ان ان، وزیر گردشگری سریلانکا در جریان یک کنفرانس خبری اعلام نمود مرزهای این کشور از ۲۱ ژانویه باز خواهد شد. در همین روز فرودگاه های بین المللی این کشور هم بازگشایی شدند.
وزیر توریست این کشور ضمن اعلام خبر بازگشایی مرزها بیان نمود: «زندگی حدود سه میلیون نفر در سریلانکا وابسته به گردشگری می باشد. این مسئولیت ما است که نیاز آن دسته از شهروندان مان را که به این صنعت وابسته هستند مورد توجه قرار دهیم.»
هرچند هیچ محدودیت زمانی برای اقامت گردشگران در سریلانکا تعیین نشده است اما گردشگران باید تا دو هفته بعد از ورود به سریلانکا در هتل ها و اقامتگاه هایی که توسط دولت مشخص می شوند بمانند. این به آن معناست که کسانی که قصد دارند مسافرت کوتاهی داشته باشند باید تمام مدت سفر را در اقامتگاه بمانند درحالی که گرداشگرانی که مسافرت طولانی را در نظر دارند می توانند بعد از سپری کردن قرنطینه دوهفته ای آزادانه در سریلانکا به سیاحت بپردازند.
به رغم این که در نقاطی همچون استرالیا و هنگ کنگ مسافران باید تمام مدت قرنطینه را در اتاق هتل بمانند در سریلانکا مسافران آزادی عمل بیشتری دارند. در سریلانکا مسافران می توانند در این زمان از امکانات هتل همچون استخر، رستوران و باشگاه استفاده کنند. علاوه بر این، شرایط مختلف دیگری برای حضور مسافران در این کشور اعلام شده است.




منبع:

1399/11/03
13:32:13
0.0 / 5
1245
تگهای خبر: بین المللی , زندگی , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱