نمایشگاه CES ۲۰۲۱

آینه هوشمندی كه سفارش های مراقبت از پوست ارائه می دهد!

آینه هوشمندی كه سفارش های مراقبت از پوست ارائه می دهد!

راستابلاگ: آینه هوشمند ساخت شرکت ˮلولولبˮ موسوم به ˮلومینی پی امˮ یک آینه هوشمند است که علاوه بر کاربرد اصلی خود، سفارش های مربوط به مراقبت هرچه بهتر از پوست را به کاربران ارائه می دهد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، در سال ۲۰۱۸ یک استارتاپ به نام "لولولب"(Lululab) دستگاهی به نام "لومینی"(Lumini) را به نمایشگاه CES آورد که سیستمی بود که از یک دوربین چند طیفی برای ضبط و ثبت و تجزیه و تحلیل خاصیت های صورت کابر استفاده می کرد. سپس یک الگوریتم مجهز به هوش مصنوعی از این اطلاعات برای تشخیص مشکلات پوستی مانند آکنه و لک(ملاسما) استفاده می کرد و به کاربر سفارش می کرد که از چه محصولات مراقبت از پوست برای درمان خود استفاده نماید.
"لومینی" در آن زمان محصولی نبود که بتوان آنرا خریداری کرد، ولی حالا مدل جدید آن موسوم به "لومینی پی ام"(Lumini PM) محصولی است که سرانجام به بازار عرضه خواهد شد.
این آینه هوشمند مانند نمونه قبلی خود، پوست کاربر را تجزیه و تحلیل می کند و لوازم آرایشی، دستگاهها و محصولاتی را پیشنهاد می دهد که به وی کمک می نماید تا بهترین نتیجه را بگیرد و به چهره مطلوب خود برسد.
قیافه این آینه هوشمند شبیه به گوشی هوشمند گلکسی S۵ سامسونگ به نظر می آید، البته با توجه به این که استارتاپ "لولولب" از درون شرکت سامسونگ برآمده است، خیلی حیرت انگیز نیست.
این آینه هوشمند سفارش های شخصی مراقبت از پوشت را بوسیله یک برنامه موبایلی به کاربر ارائه می دهد. شرکت سازنده می گوید افراد در این برنامه یک جامعه را تشکیل خواهند داد که به این معنا است که کاربران می توانند با افرادی که پوست و مشکلاتی مشابهی دارند، ارتباط برقرار کنند.
این شرکت هنوز اعلام نکرده است که مردم چه زمانی قادر به خرید "Lumini PM" خواهند بود، ضمن اینکه قیمت آن نیز هنوز اعلام نشده است.




منبع:

1399/10/23
23:17:58
0.0 / 5
961
تگهای خبر: دستگاه , سیستم , شركت , محصول
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳