در ۶ استان صورت می گیرد

آغاز رقابت های استارتاپی اینوتكس پیچ از بهمن تا اردیبهشت ۱۴۰۰

آغاز رقابت های استارتاپی اینوتكس پیچ از بهمن تا اردیبهشت ۱۴۰۰

به گزارش راستابلاگ چهارمین دوره رقابت های اینوتکس پیچ که یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) است، از ۲۳ بهمن ماه سالجاری تا اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۶ استان برگزار می گردد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، سجاد عباسی فشمی، دبیر دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX ۲۰۲۱) با بیان این خبر، اظهار داشت: اینوتکس پیچ یکی از بخش های رقابتی رویداد اینوتکس است که در آن استارتاپ ها از استان های مختلف کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند و برگزیدگان استانی ضمن ورود به دوره شتابدهی و بهره ­مندی از خدمات مشاوره ­ای و فنی رویداد اینوتکس، راهی رقابت ­های نهایی در نمایشگاه اینوتکس می­ شوند.
وی با اشاره به اینکه رقابت نهایی اینوتکس پیچ همزمان با نمایشگاه اینوتکس و مقابل شرکت ­های VC و سرمایه­ گذارانی از کشورهای ایران و ترکیه برگزار می شود، اظهار نمود: خیلی از استارتاپ های ایرانی ظرفیت صادرات محصولات خویش را به کشورهای همجوار دارند و با در نظر گرفتن این نکته و پس از گفتگو با کشور ترکیه، تصمیم گرفته شد برخی از سرمایه گذاران ترک هم در رویداد نهایی سال جاری حضور داشته باشند. همینطور برای تیم های برتری که به رویداد نهایی راه پیدا کنند، امکان برگزاری جلسات B۲B با سرمایه گذاران کشور ترکیه هم فراهم می شود.
عباسی در مورد دیگر خصوصیت چهارمین دوره رقابت های اینوتکس پیچ، اظهار نمود: طی مذاکره ای که با دبیرخانه­ نشست سرمایه ­گذاری TIM داشتیم، تصمیم بر این شد که اینوتکس پیچ تهران همزمان با سومین دوره این نشست و با حضور سرمایه­ گذاران از کشورهای عضو گروه D۸ برگزار گردد تا تیم­ های شرکت­ کننده بتوانند در سطح بین ­المللی هم به معرفی خود بپردازند.
شرکت در چهارمین دوره اینوتکس پیچ کاملا مجانی است و تیم های علاقه مند جهت شرکت در این دوره از رقابت ها می­ توانند با رفتن به آدرس http: //pitch.inotex.com برای ثبت نام اقدام نمایند. تیم­ هایی که از راه سایت رویداد مبادرت به ثبت­ نام می کنند ابتدا به صورت آنلاین مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس از هر استان ۱۰ تیم جهت شرکت در رقابت­ های مقدماتی اینوتکس پیچ انتخاب می ­شوند.
بر مبنای اعلام روابط عمومی پارک فناوری پردیس، چهارمین دوره رقابت های اینوتکس پیچ، ۲۳ بهمن ماه سالجاری تا اردیبهشت ۱۴۰۰ از استان کرمان شروع می شود و بعد از آن به ترتیب در استان های تهران، قزوین، بوشهر، تبریز و همدان میزبان برگزاری این رقابت ها خواهند بود.




منبع:

1399/10/21
13:55:53
0.0 / 5
973
تگهای خبر: بین المللی , خدمات , سایت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱