ستاری در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه ایجاد مركز نوآوری منابع طبیعی:

پروژه هایی برای خودكفایی در تولید خوراك دام تعریف شود

پروژه هایی برای خودكفایی در تولید خوراك دام تعریف شود

به گزارش راستابلاگ معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با اشاره به اینکه ذرت و کنجاله سنخیتی با شرایط آب و هوایی و اکوسیستم ایران ندارد، اظهار داشت: نیاز است که دراین زمینه پروژه هایی برای خودکفایی تعریف شود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، سورنا ستاری امروز در حاشیه مراسم رونمایی از پروژه های منابع طبیعی و امضای تفاهم نامه ایجاد مرکز نوآوری و فناوری منابع طبیعی در جمع خبرنگاران اظهار نمود: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پروژه های مختلفی با سازمان جنگل ها اجرائی کرده است که ازجمله مهمترین آنها مدلهای اقتصادی توسعه است که بتوان از مراتع به خوبی بهره برد.
وی افزود: یکی از بحث های جدی در سالیان اخیر پیگیری موضوع امنیت غذایی است. ما باید بتوانیم غذای دام را با روش های نوآورانه و باتوجه به اکوسیستم کشور تولید نماییم و دراین زمینه نیز پروژه هایی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی طراحی نموده ایم.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در ادامه با اشاره به اینکه ضایعات کشاورزی در ایران عدد قابل توجهی است، اشاره کرد: برای مثال یک میلیون تن ضایعات سرشاخه نیشکر در کشور داریم که می تواند جایگزین غذای دام شود.
ستاری در آخر با اعلان اینکه ذرت و کنجاله سنخیتی با شرایط آب و هوایی کشور ما ندارد، اظهار داشت: نیاز است که پروژه هایی برای خودکفایی دراین زمینه تعریف شود.




منبع:

1399/10/15
00:59:53
0.0 / 5
1063
تگهای خبر: رونمایی , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳