شرایط سهمیه هیات علمی در آزمون فوق تخصصی دستیاری تغییر نمود

شرایط سهمیه هیات علمی در آزمون فوق تخصصی دستیاری تغییر نمود

به گزارش راستابلاگ طبق مصوبات نود وسومین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت شرایط سهمیه هیات علمی در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی تغییر نمود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، با عنایت به مصوبات نود وسومین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، سهمیه پذیرش اعضای هیات علمی با تمامی مندرجات در رابطه با پذیرش در سهمیه مذکور از دفترچه راهنما حذف می شود. ازاین رو داوطلبانی که سهمیه هیات علمی را انتخاب کرده اند باید جهت ویرایش سهمیه خود اقدام نمایند و در صورت عدم ویرایش سهمیه این دسته از داوطلبان، سهمیه آنها به سهمیه آزاد تغییر خواهد نمود.
همچنین مهلت ثبت نام در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی وزارت بهداشت که روز گذشته جمعه ۱۲ دی به اتمام رسیده بود، بر مبنای اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی تمدید شده و داوطلبان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی وزارت بهداشت از ساعت ۱۱ شنبه ۱۴ بهمن تا ساعت ۲۰ روز سه شنبه ۱۲ این ماه فرصت دارند به رفتن به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در این آزمون ثبت نام کنند و داوطلبانی که قبلا در این آزمون ثبت نام کردند در مهلت مجدد می توانند اطلاعات ثبت نامی خویش را ویرایش کنند.
آزمون کتبی چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در ۵ گروه رأس ساعت ۹ بامداد روز پنجشنبه، ۷ اسفند به صورت همزمان در دانشگاه‌ ای علوم پزشکی کشور برگزار می گردد و کارت ورود به جلسه آزمون فوق در هفته منتهی به آزمون از راه سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.



1399/10/13
13:28:37
0.0 / 5
713
تگهای خبر: دانشگاه‌
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳