زمان برگزاری آزمون تولیمو سال 99

زمان برگزاری آزمون تولیمو سال 99

سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ و نحوه برگزاری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) دوره های ۱۵۳، ۱۵۴، ۱۵۵، ۱۵۶، ۱۵۷ و ۱۵۸ را اعلام نمود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا؛ دوره ­های ۱۵۳ تا ۱۵۸ آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو به روش الکترونیکی برگزار می شود. آن­ دسته از افرادی که متقاضی شرکت در آزمون هستند، می ­توانند در زمان مقرر که از راه درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
بر این اساس آزمون فوق از دوره ۱۵۳ تا ۱۵۸ به ترتیب در تاریخ های ۹ و ۲۳ دی، ۷ و ۲۸ بهمن و همینطور ۵ و ۱۹ اسفند ماه جاری برگزار می شود.
از آنجایی که آزمون به ­صورت الکترونیکی و از راه کامپیوتر برگزار می­ شود، برای متقاضیان کارت ورود به جلسه آزمون پیش ­بینی نشده ­است و نیازی به عرضه کارت شرکت در جلسه آزمون در این روش نیست. متقاضیان باید با یک یا دو کارت شناسایی معتبر شامل (کارت ملی هوشمند، شناسنامه عکس ­دار جدید، گذرنامه، گواهینامه رانندگی و کارت آخر خدمت (برای آقایان)) به حوزه امتحانی ذیربط رجوع کنند.
آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo)، شامل دو مرحله تستی و تشریحی است، که متقاضیان باید توسط کامپیوتر (کامپیوتر)، پاسخ سؤالات تستی و همینطور متن در ارتباط با پاسخ سؤال تشریحی را، تایپ و ثبت کنند.
صحبت کردن با سایر متقاضیان یا رد و بدل کردن هر نوع وسیله از قبیل لوازم التحریر، نت (یادداشت)،... در جلسه امتحان بعنوان تقلب و تخلف به حساب می آید و با داوطلب متخلف برابر قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون هاب سراسرب رفتار خواهد شد.
در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرایند برگزاری آزمون، لازم است متقاضیان، حداکثر تا یک روز پس از آزمون، از راه سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org با این سازمان مکاتبه و درخواست خویش را ثبت کنند. بدیهی است درخواست ­های واصله پس از مهلت مقرر، قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.




منبع:

1399/10/06
23:04:38
5.0 / 5
1021
تگهای خبر: الكترونیكی , اینترنت , سازمان , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴