بسیج منشأ حركت های جهادی و كانون ایثارگری در كشور است

بسیج منشأ حركت های جهادی و كانون ایثارگری در كشور است

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اظهار داشت: بسیج نهادی مردمی، خدمتگزار، منشأ حركت های جهادی و كانون ایثارگری در كشور است كه در تمامی اقشار و صنوف مختلف مردم بروز و ظهور كرده است.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، سلیمان رستمیان در آستانه آغاز هفته بسیج با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان سلحشور و جان برکف انقلاب اسلامی اظهار داشت: فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در خصوص تشکیل بسیج یکی از مهم ترین تصمیمات راهبردی نظام بود که سازمانی مردمی، پرافتخار و حماسه ساز را در نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آورد. بسیج همیشه بازوی توانمندی برای انقلاب بوده و خواهد بود.
وی ادامه داد: جوانان باایمان و پرشور این آب وخاک از شروع تأسیس این نهاد مردمی با تمام وجود و با رشادت های وصف ناشدنی در تمامی عرصه ها ازجمله دفاع از میهن اسلامی همه سختی ها و ناملایمات را به جان خریده و با شجاعتی بی نظیر در مقابل دشمنان نظام و انقلاب و استکبار جهانی با فدا کردن باارزش ترین موهبت الهی که همان جان خود می باشد ایستادگی کردند. بسیج نهادی مردمی، خدمتگزار، منشأ حرکت های جهادی و کانون ایثارگری در کشور است که در تمامی اقشار و صنوف مختلف مردم بروز و ظهور کرده است.

رستمیان خیلی از موفقیت های کشور را مرهون کوشش های بسیجیان دانست و اضافه کرد: در ادوار مختلف تاریخ کشور هرکجا انقلاب نیاز به کمک و حمایت داشت بسیجیان دلاور بافرمان ولی فقیه و اخلاص بی نظیر خود بدون هیچ چشم داشتی در صحنه حاضر و به نظام و کشور خدمت کردند. بزرگداشت هفته بسیج یعنی بزرگداشت ارزش های والای انقلاب امروز تمامی اقشار جامعه باید نسبت به بزرگداشت این هفته اهتمام داشته باشند.

مدیرکل بنیاد استان البرز به برنامه های هفته بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اشاره نمود و اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج امسال به سبب شیوع ویروس کرونا عموما به صورت ترویجی و مجازی و محدود با برنامه های حضوری در فضای باز و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
وی بااشاره به گلباران گلزار شهدا بعنوان اولین برنامه هفته بسیج اظهار داشت: بسیجیان سلحشور در کنار کارکنان بنیاد با حضور در گلزار شهدا ضمن ادای احترام به مقام شهیدان والامقام باردیگر با آرمان های انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد. حضور در گلزار شهدا سبب خواهد شد تا بدانیم مدیون خون شهدا هستیم و برای حفظ آرمان های انقلاب باید راه این کبوتران خونین بال را ادامه دهیم.

رستمیان اظهار داشت: تجلیل از بسیجیان تلاشگر و نمونه یکی دیگر از برنامه های این اداره کل در هفته بسیج است که همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس انجام خواهد شد. برگزاری مسابقات کتاب خوانی، تبلیغات محیطی، کوه پیمایی بسیجیان و دعوت از بسیجیان جهت اهدای خون برای نیازمندان از دیگر برنامه های این بنیاد و بسیج بنیاد البرز برای هفته بسیج خواهد بود.



1399/08/28
21:14:05
5.0 / 5
1290
تگهای خبر: سازمان , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱