درخشش ۲ طرح صنعتی دانشگاه علم و صنعت در مسابقه طراحی كشور ژاپن

درخشش ۲ طرح صنعتی دانشگاه علم و صنعت در مسابقه طراحی كشور ژاپن

به گزارش راستابلاگ در مسابقه «طراحی و برنامه ریزی برای گنسای» ژاپن، دو اثر طراحی ارسالی از دانشگاه علم و صنعت ایران موفق به دریافت «جایزه ویژه داوران» شد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، در مسابقه «طراحی و برنامه ریزی برای گنسای» (Design & Planning Competition for Gensai) که در ماه می ۲۰۲۰ در کشور ژاپن و توسط (Society for Design and Art Fusing with Science and Technology- SDAFST) برگزار شد، دو اثر طراحی ارسالی از دانشگاه‌ لم و صنعت ایران موفق به دریافت «جایزه ویژه داوران» شد.
بر مبنای اعلام خبر از سایت رسمی مسابقه، تعداد ۲۵ اثر از کل آثار ارسالی به مسابقه، توانستند به مرحله اول صعود کنند که در این بین، ۷ اثر موفق به دریافت گواهی “Judge&#۳۹;s Special Award” شدند که خوشبختانه دو اثر عرضه شده مستخرج از رساله امیر بهاری خواه (دانشجوی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی) به راهنمایی دکتر ناصرکلینی ممقانی (عضو هیات علمی گروه طراحی صنعتی دانشگاه) با نام دانشگاه علم و صنعت ایران در میان این هفت اثر طراحی قرار گرفت. همینطور اثر سوم ارسالی ایشان هم در میان ۲۵ اثر برتر راهیابی به مرحله اول، موفق به دریافت گواهی “Gensai Design Award” شد.




1399/08/18
20:33:35
5.0 / 5
1906
تگهای خبر: دانشگاه‌ , سایت , مسابقه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳