درگذشت عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس بر اثر كرونا

درگذشت عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس بر اثر كرونا

راستابلاگ: دكتر محمد حسین جمشیدی، عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس به سبب مبتلاشدن به كرونا ویروس از دنیا رفت.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، دکتر محمدحسین جمشیدی عضو هیات علمی و استادگروه روابط بین الملل دانشگاه‌ ربیت مدرس بر اثر مبتلاشدن به بیماری کرونا درگذشت.
دکتر جمشیدی متولد سال ۱۳۴۰ شهرستان اقلید فارس و دارای مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران بود. وی از سال ۸۸ در گروه روابط بین الملل دانشکده علوم انسانی مشغول تدریس بود و تألیف ۴۰ کتاب و ارائه ده ها مقاله علمی-پژوهشی و ترویجی در مجامع معتبر علمی را در کارنامه خود داشت. تعامل بسیار دوستانه و صمیمانه با دانشجویان و برخوردهای مهربانامه با همکاران، از خاصیت های بارز آن فقید سعید بود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس؛ دکتر محمد تقی احمدی رئیس دانشگاه در پیامی درگذشت این استاد ساعی و فرهیخته را به بازماندگان و همکارانش تسلیت گفت.
در قسمتی از پیام دکتر احمدی آمده است: "خبر درگذشت همکار گرامی دکتر محمدحسین جمشیدی سبب تأسف و تألم بسیار گردید. اینجانب این مصیبت را به خانواده مکرم آن فقید سعید و همکاران دانشکده علوم انسانی دانشگاه تسلیت عرض نموده و از پیشگاه ایزد منان برای وی، آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز، صبر و شکیبایی مسألت دارم."
خبرگزاری دانشجویان ایران نیز ضایعه درگذشت این استاد فقید را به خانواده ایشان و جامعه علمی کشور تسلیت می گوید و برای آن استاد فقید علو درجات در درگاه باریتعالی مسألت می دارد.




منبع:

1399/08/13
13:32:14
5.0 / 5
1202
تگهای خبر: دانشگاه‌ , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳