نخستین دوچرخه برقی هارلی-دیویدسون رونمایی گردید

نخستین دوچرخه برقی هارلی-دیویدسون رونمایی گردید

راستابلاگ: نخستین دوچرخه برقی شركت مشهور ˮهارلی-دیویدسونˮ موسوم به ˮسریال 1ˮ در ماه مارس سال 2021 وارد بازار می شود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، نخستین ورود شرکت "هارلی دیویدسون" به بازار دوچرخه های برقی با دوچرخه برقی "Serial ۱" محقق شده و مقرر است در ماه مارس ۲۰۲۱ به بازار ارائه شود.
دوچرخه "سریال ۱" دارای لاستیک های قطور سفید، قاب و بدنه مشکی نسبتاً ظریف، زین چرمی قهوه ای، لوگوهای قابل درخشش و یک زنجیر است که مانند همه دوچرخه ها از پدال تا چرخ عقب کشیده شده است.
این دوچرخه برقی جدید از شرکت "سریال ۱ سایکل" برآمده است که یک زیرشاخه از شرکت "هارلی-دیویدسون" است و از یک برنامه تحقیق و توسعه داخلی زاییده شده است.
پروژه ساخت این دوچرخه توسط "جیسون هانتسمن" رئیس شرکت "هارلی دیویدسون"، "بن لوند" معاون رئیس این شرکت و تعدادی دیگر از پیشکسوتان این شرکت هدایت می شود.
در نشست سالانه فروشندگان این شرکت در اوت ۲۰۱۹ بود که با نمایش سه نمونه اولیه مشخص شد که "هارلی دیویدسون" در حال کار بر روی دوچرخه های برقی است.
در مورد قیمت "سریال ۱" هنوز هیچ اشاره ای نشده است، اما احتمالاً چند هزار دلاری قیمت داشته باشد.
"هارلی دیویدسون" انتظار دارد که بازار دوچرخه های برقی طی سال های آینده رشد شایان توجهی داشته باشد، چونکه در همین سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۵ میلیارد دلار ارزش داشته است.
در سایت این شرکت برای عرضه "سریال ۱" شمارش معکوس گذاشته شده است که در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۲۱ تمام می شود و احتمالاً از آن تاریخ، پیش خرید و قیمتگذاری صورت خواهد گرفت.




منبع:

1399/08/07
12:33:50
5.0 / 5
1542
تگهای خبر: رونمایی , سایت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳