فراخوان صندوق نوآوری برای شناسایی طرح های سرمایه پذیر حوزه فین تك

فراخوان صندوق نوآوری برای شناسایی طرح های سرمایه پذیر حوزه فین تك

راستابلاگ: صندوق نوآوری و شكوفایی ریاست جمهوری برای شناسایی طرح ها و استارتاپ های سرمایه پذیر حوزه فین تك فراخوان منتشر نمود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، در رویداد «دوشنبه های استارتاپی» حوزه فین تک استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان این حوزه که علاقمند به جذب سرمایه گذار هستند می توانند تا ۳۰ آبان ماه تقاضای خویش را از راه تکمیل کاربرگ انتشار یافته اعلام و کاربرگ تکمیلی را به آدرس ایمیل demoday@inif.ir ارسال نمایند.
صندوق نوآوری و شکوفایی از سال ۱۳۹۸ در جهت مأموریت خود در خصوص تأمین مالی توسعه فناوری و بخصوص فناوری های پیشرفته و اولویت دار، در چارچوب برنامه «هم سرمایه گذاری» با صندوق های پژوهش و فناوری، سرمایه گذاری جسورانه در استارتاپ ها و طرح های سرمایه پذیر را شروع کرده است.
بر مبنای اعلام روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، در برنامه هم سرمایه گذاری، استارتاپ ها و دارندگان طرح های سرمایه پذیر، طرح و مدل کسب وکار خویش را به عاملان سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می کنند. در صورتیکه یکی از عاملان سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، بعد از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب وکار، تصمیم به سرمایه گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارتاپ یا طرح سرمایه پذیر را تأمین می کند.




منبع:

1399/08/01
13:02:35
5.0 / 5
1191
تگهای خبر: شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱